• viktualia

Nu har jag gjort det igen....... del 3

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en tredje tråd på samma tema som den gamla som strax stängts av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!
    Särskilt inte som tråd del 2 nästan tog sig upp i 7300 inlägg....Coolt!!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3
  • Telemarkgrrl

Alltså, nu förstår jag ju inte alls vad man såg i Beverly Hills men då tyckte jag att Kelly var en bitch och jag fattade inte varför Brandon jämnt svansade efter henne. Snyggast var ju helt klart Brenda och Dylan.

• Telemarkgrrl

Vickan, oj ja, den hade jag nog också kunat tänka mig! Men typ 12000 spänn känns lite väl dyrt.

• Sister of the Night

Vickan

Haha, jag säger ju det! Jag fattar inte riktigt sånt där... *ler och rodnar*
    Men jag är ju närmast sjukt nyfiken så jag undersöker gärna saken närmare :D

Jamen som shoppingväska måste den ju vara kanonbra. Rymlig och SNYGG - så man slipper strutta runt med de obligatoriska plastkassarna (som jag alltid gör, känns inte vidare "glammo" höhö)

Syltis
    (observerade du att jag var formell och kallade dig för Majsan i andra tråden... hihihi *blink blink*

tack för innehållsdeklarationen. Jo tack, OM jag hade en jätteväska -som Vickans exempel här- så skulle de GARANTERAT innehålla määääängder med gamla kvitton och andra rena konstigheter. *le*
    Hela sminkväskan???!! Varför har du den med dig ut? Eller bara när du reser då?
    Mina sminknessecärer är överfulla, skulle ALDRIG få rum med dem i nåt annat än en jättehockeytrunk :D :D :D

Extra skor är smart. Ska man gå hem (alltså inte ta taxi menar jag)är det ju betydligt slugare att ha bekväma skor än vippiga (skitsnygga) högklackar...

Förresten, cameron Diaz är på TV. Hon är söt!

• Telemarkgrrl

Oj, fick nyss sms från maken, jag tyckte att han skrev att han skulle komma hem med ett par porrfilmer men han hade bara skrivit fel och skrivit "ett parr filmer".

• Sister of the Night

Ooooiiiihhh

Nu var BÅDE Cameron Diaz (nämnde jag henne tidigare?) OCH Gwynsan på TV i samma klipp... Tänk vad snygga de är! (Enligt programmet är de båda två miljönördar också. Så nu är Sister inte längre enbart imponerade av hur de ser ut:))

• Sister of the Night

Tellis

Och nu när besvikelsen börjar lägga sig så....? ;) :D :D :D

• Telemarkgrrl

Men Sissis, har inte jag berättat förut att jag är pryyyyyyyd?!

• viktualia

I min väska som jag har med mig till jobbet finns så mycket jox att jag inte orkar skriva allt.. men det är pinaler som är bra när man pendlar... dvs mp3-spelare, tidningar/böcker, survival kit innehållande smink, medicin och liknande

Men ska jag bara gå och shoppa har jag bara mobajlen, nycklarna och filofaxen=plånboken..... men jag knör ner shoppingfynden i väskan... de små fynden i alla fall

• Sister of the Night

Tellis

Va? Pryd?!
    Finns det någon PRYD i den här lilla snuskistråden?! :D :D :D

Vickan

Ja, mp3-spelaren har jag all förståelse för! (Hör inte den nästan hemma under "survival-kit"...? )
    Medicin kan ju vara vettigt om man tar sådan. Mobil, yes, yes.
    Smink, ja, har man redan målat sig och ska vara ute en längre stund är det ju ganska smidigt att kunna "bättra på" om det börjar smeta sig.
    Tidning/bok - ett måste på tåg...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen....... del 3