4 Augusti 2007
Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?
Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.
Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?
Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.
Det kommer det bli för våra gäster oxå. Det finns stugorna och sedan finns det ett hotell att välja mellan.
Fick massor att göra nu. Har kommit på att jag måste rensa min garderob för att få in nya efter jul
Måste dock rensa ut lite skor oxå =/
Oj lycka till! jag gjorde en rejäl rensning för en måndad sen.. 1/3 av alla min kläder flög ut. (det var på tiden) Har dock inga förhoppningar på att få mycket nytt till Jul..) Men det beror nog på om jag vågar mig ut på mellandagsrean eller inte..
Själv springer jag runt och småstädar mellan inläggen... Min kille tror nog att jag håller på med någonting konstigt som springer ut till datorn hela tiden...
Hade tänkt sälja det jag rensar ut eftersom mycket av det typ inte ens är använt. Kanske man kan få några kr.
Vill inte slänga fina kläder =/
Hehe, springer mellan garderoberna, vardagsrummet och datorn
Hmm... Mina kläder hade nog ingen velat köpa. Det var inga fina saker som åkte ut - är bara riktigt dålig på att göra mig av med kläder. Saker som är fina behåller jag för det mesta. Mamma gjorde likadant, och jag har sååå mycket fina saker från henne som jag har hittat på vinden! Väskor, skärp, rockar etc, etc. Så om jag har något med bra kvalitet brukar jag spara det. (fast inte i garderoben..) Bara skräpet åker ut! (skulle gärna ha kommit förbi och sett om jag kunde ha köpt något fint för en billig penning dock!)
Brukar samla mina "gamla" kläder i förrådet men när det är för stort så känns det lite dumt eftersom jag inte har några planer på att gå upp i vikt plus att jag inte kan göra nått åt längden på byxorna som är för korta så då är det bättre att göra lite plats
jag kommer nog att skicka vår kort i februari....just där för att det är en sån uppboks tid som vi gifter oss i...med semestrar och så...lika bra att vara ute itid
Vi har ochså lite problem emd boedet...det blir ca 40 långväga gäster, visserligen gifter vi oss i stockholmsområdet, men just där vi ska va finns avre sig hotell, stugor eller nattbuss måste försöka hitta på nån lösning...
trippa-jag tror att dina långvägda gäster tycker att det blir "exotiskt" där uppe i "vildmarken"
Det låter föresten supermysigt med stugbyn och gemensam fruksot! Så skulle jag med villja ha...hadde först planer på att ha bröllopet i en slottslikande miljö, där man fick ta chatering mat och egen dricka, och alla kunde sova över...men tyvärr så blev det för dyrt för óss, min studentekonomi tillåter inte så mycket
Men det vore supermysigt med en brunch dan efter och paketöppning....
Vi hade tänkt att ha brunch och paket öppning dagen efter. De verkar mysigt.
Melleni-har ni det på samma ställe som festen då? eller någon annan stans?
smartiz
Vi hade tänkt att ha det hemma hos oss. ev på gården beroende på vädret.
YES!!!! Har precis fått tag på kristallglas till bröllopet. 20 förpackningar med rödvinsglas. 400kr för 80 glas!!!! Hur ofta har man den turen då?