• patriks brud

4 Augusti 2007

Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
    Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?

Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007
  • kela81
    Ja,,,det ska bli superkul
    Vad har ni valt för klänningar då?
  • maljor

Jag har en enkel nixa klänning, nr 849 med guldbrodyr fram.

Fast jag var faktiskt och provade andra klänningar med min syster för 2 veckor sen

• Melleni (4/8-07)

Detta är min klänning. Men så mycket finnare i vekligheten. Gillar inte bilderna. Ginnis har jätte fina klänningar men de har tyvärr fula bilder på sina, tycker jag dock.

www.ginnis.com/cgi-bin/description.asp

• maljor

Superfin melleni!!! =)

Så tycker jag om nixas klänningar oxå. MYCKET finare i verkligheten!

• Melleni (4/8-07)

maljor

Kollade precis in din. Så fin och enkel de gillar jag.

• maljor

Tycker dock att den är finare i verkligheten.

Har du underkjol till din klänning? Eller är det inbyggt?

• Melleni (4/8-07)

maljor

De är inbyggt en enkel men ska köpa eller hyra en till att ha under så den blir mer vidd. När jag provade den så provade jag den med en till under. de va så fint. De bästa med klänningen va att den satt perfekt man kunde nästan tro at tde va sydd för mig. Va bara tvungen att köpa den:) De va ju rea med:)

• maljor

Melleni

snacka om tur då
    min satt oxå perfekt på mig när jag köpte den så tanten i affärn sa att det var nästan som att de hade använt mig som modell *gullig tant* dock har jag gått ner 4 kg på kort tid nu så jag får se om jag behöver göra nått med den...
    Köpte min underkjol av en tjej här på bt. Vart billigare än att hyra

• kela81

maljor-den är fin...väldigt enkel och elegant...
    haha..du kanske kan ha en klänning på vigseln och en på festen

Melleni (4/8-07)-superfin din med! Trsit när de har dåliga bilder....då får man ju ingen köplust, så kanske man hoppar att kolla in en viss affär...så är jag iallafall...

• Trippa

Jag har inte provat en enda klänning ännu... Bor i Tyskland och får för mig att det blir enklare och snyggare i Sverige. Blir shoppa runt med mor och svärmor + ev kompisar i stochholm över jul..! (dessutom är jag sa dum att jag har planerat att gå ner åtminstone 5kg innan augustin nästa år.. Naivt, jag vet!) Några bra tips på affärer i Stocholm att besöka?

Svar på tråden 4 Augusti 2007