• patriks brud

4 Augusti 2007

Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
    Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?

Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007
  • kela81

jag är 25 och han kommer att vara 30 när vi gifter oss, vi har varit ihop i 7 och ett halvt år nu, och förlovade i ett och ett halvt...skyndar långsamt kan man säga

• patriks brud

vi skyndar också långsamt... träffades -99 förlovade oss -01 och kommer gifta oss exakt 8 år (på dagen) efter att vi flyttade ihop. (Allt gick snabbt när vi träffades så sen har vi tagit det lugnt.) Våra åldrar nu, jag 27 han 35.

• kela81

patriks brud...haha...samma här, det gick jättefort att flytta ihop (träfades i oktober 99 flyttade ihop i februari 00 Men sen så

• Trippa

Hej tjejjer - jag kommer att vara 29 när jag gifter mig och min kille kommer att vara 32. På nyår har vi varit tillsammans i 6 underbara år!

• maljor

Vi kommer vara 22 (han) och 23 (jag) när vi gifter oss (båda två har precis fyllt år). Vart tillsammans mars -01, förlovade oss dec -01, flyttade ihop juni -02 (bodde 35 mil från varandra fram till dess) och nu är det mindre än 8 månader kvar ju tills vi blir man och fru!!!!

• kela81

vet ni Idag fick jag ett pärlhalsband och ett par pärlörhängen av min mormor till bröllopet Det första inhandlade som inte är "test" grejs om man säger så....känns jätte kul

Har ni andra börjat pröva klänningar?

• Melleni (4/8-07)

Jag har köpt min klänning med redan. Kollar runt efter ett snyggt hals band att ha men de är svårt att hitta.

• kela81

oj va ni är snabba tjejer Jag ska kolla klänning nu på jullovet....har inte haft tid innan

• Melleni (4/8-07)

smartiz

Då har du nå roligt att de framemot. De är så kul att prova, man känner sig så fin.

Svar på tråden 4 Augusti 2007