• patriks brud

4 Augusti 2007

Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
    Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?

Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007
  • Trippa

Så sant... Jag har suttit och gjort fina Power Point presentationer med, inbjudingsförslag, klänningar, hår och dekorationer... Så inte sitter jag och latar mig inte! Har varit väldigt sysselsatt hela dagen. Hihi.. host, host..

• kela81

Hihi...det är ju perfekt ju!
    Hum...man kanske skulle att och skaffa sig en förkylning
    Fast...jag fastanr ju här iallafall jag ju

Har ni nått tema till bröllopet?

• Trippa

Nä, har inget tema ännu.. Tänker någonting som grönt och någon röd ton. Gifter ju oss i Norrbotten så.. och lokalen är enkel att dekorera i med gran/björkris tror jag. Har ni något tema?

• kela81

mrökt rött och någon form av vitt tror jag vi ska ha....

har ni byggde gård eller restaurang?

Vi ska va på byggdegård...så det blir till att tänka ut en del dekoration för att få det att se fint ut

• Trippa

Vi har samma problem... Vi ska vara i en "danspark" fin lokal, men man måste göra mycket med den för att det ska bli något av den.. Men ligger aldeles vid vattnet! Blir nog bra, men måste dekoreras MASSOR!

• livetärkärlek

Tjoho! Jag ska gifta mig den 4 augusti 2007! Hur gå planerna för er alla? Puss oKram

• Trippa

Planerna går ganska bra... nu är iaf lokalen bokad - och det var den som jag oroade mig mest över. Nu måste vi klura ut om vi vill ha borglig eller kyrklig vigsel.. material till inbjudningar ska shoppas över jul - och klänningar provas! själv då?

• livetärkärlek

Jo, vi har inte bokat något annat än dagen! Men vi ska köpa material till inbjudningar i januari och lokalen ska vi kolla på efter jul... det är ju lite jobbigt det där med lokal... Vi ska i alla falla ha en borglig vigsel helt för oss själva! Sedan ska vi ha en fest för släkten på dagen och sedan på kvällen blir det alla vänner med lite lättare mat, mer dans och mer alkohol såklart!

• Trippa

Låter som en bra plan tycker jag! då får man ju med lite av varje!

Jag tror att vi lutar mot borligt... men det beror på om vi får tag på en bra vigsel förättare eller inte..

• maljor

Vi kommer ha blått (riktigt ljus och marin), creme och silver och kort mm kommer dekoreras med pärlor så det kommer vara lite sånt =)
    Vill skicka ut inbjudningskorten NU!!!!

Svar på tråden 4 Augusti 2007