• patriks brud

4 Augusti 2007

Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
    Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?

Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007
  • Stefans fästmö

smartiz

Jag hittade min klänning i andra affären jag var i, sen kollade jag i två till innan jag provade den första igen o kände att det var DEN jag vill ha! Halva priset, gällde ju att bestämma sig, jag är sååå nöjd!! :D M2b köpte oxå kläder i samma affär o till halva priset, känns skönt att hitta exakt det vi vill ha till något mindre pengar!!

• kela81

stefans fästmö-va skönt att höra Jag har lite småångest..det är ju ett så stort och viktigt köp å jag måste ha bestämt mig tills i morron vid 11 ungefär!

*nervöst*

det är en sencerity 3079 iallafall Vad har du för klänning?

• Stefans fästmö

Nu har jag läst alla inlägg! :D *phu*

Vi har bestämt färgtema: koboltblå, ivory o guld, o har bestämt hur hela serien kort ska se ut (allt från inbjudningar till tackkort), ska köpa material o göra dem... snart... ;) Jag tänkte skicka dem i mars o ha OSA 4 juni. Alla vet om datumet redan nu, de som inte visste skrev jag en rad till på julkortet, så jag hoppas ingen ska missa det för att de har planerat semestern redan.

• Stefans fästmö

smartiz

ja det förstår jag... men om du känner att den är helt rätt så kör på, o om du tvekar så kommer du ju hitta fler klänningar!! Jag tänkte så när jag gick o funderade, att om den är borta när jag kommer tillbaka så var det väl inte meningen då. Det finns ju så många fina klänningar, man kommer garanterat hitta "sin" klänning!!

• Stefans fästmö

min är en Eurobride, minns inte serienr...

• kela81

ok...hur ser den ut ungefär? Enkel? Spets? färg? osv

• Stefans fästmö

Tja, den är vit... ;) :D

Dne är inte så enkel, trodde jag ville ha det men som nån annan sa, när jag väl började prova ville jag bara ha mer av allt... :D :D Det är långt släp, hjärtformad urringning både fram o bak, broderade pärlblommor ner på livet och även runt knapparna i ryggen, sen är ärmarna i sånt där skirt halvgenomskinligt material, 3/4-ärm, med broderier på dem oxå... Ååh, den är så fin!! :D Måste gå o kika lite på den där den hänger i garderboen, kommer snart igen... ;) :D :D

• Stefans fästmö

Jag har bild, men vår dator funkar inte så bra så jag kan inte göra det nu, men ska försöka komma ihåg att göra det snart! :D

Förresten, det finns ju redan en 4 augustitråd, varför har vi startat en ny? Nu kan vi ju använda den här, men... ;)

• kela81

ingen aning Har den stängt kanske? de stänger ju efter 3 månader.....

ja,,,gör det så fort du kan Vore kul att se

Svar på tråden 4 Augusti 2007