4 Augusti 2007
Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?
Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.
Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?
Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.
smartiz
Du har mail... :D
Har varit och beställt våra ringar idag.
Känns så spännande nu.
Mina stenar kom idag.
Så åkte in till stan och lämnade in stenarna så min ring kan tillverkas och även beställde min blivandes ring. Vi har bestämt gravyr också. Fick lämna in min förlovnignsring för att dom skall kunna göra en skena som matchar den, fast dock lite tjockare blir den.
Så spännande, men känns lite naket utan förlovningsringen, så har satt dit en annan ring temporärt.
stefans fästmö haha...minne som en teflonpanna
Jag gifter mig i Grödinge straxt utanför stockholm.....Tack för mailet...du har fått tillbaka ett mail
Bruden Blå-gud va kul att ha beställt ringar! Fast jag förstår att det känns naket att gå utan förlovningsring
Oj, ja försöker boka fotograf, min sambo känner en kille som han ska prata med men det går lite trögt för honom, har sagt i två veckor nu att han ska ringa...=) har även kikat på lite andra fotografers sidor men det känns lite sent nu, alla e säkert uppbokade.. får hoppas att hans kompis ställer upp! =) Sen har ja en liten fråga, eller snarare två...=) Ja komemr från Borås o försöker bestämma frisör, men ja brukar klippa mej hos mamma...undrar om någon vet vilka som e bra?? Sen angående florist så har ja en kompis kompis som inte är bjuden på bröllopet som e florist.. kan man fråga henne om hon vill göra blommor mm?? Hon kommer säkert komma till kyrkan i vilket fall.. känns lite dumt men det tycker inte min sambo.. vad tycker ni??
smartiz - vi vill åka på kryssning i karibien, det är det enda vi vill båda två typ...men det är svindyrt!! Tror inte vi kommer ha råd med det...får nästan fixa det snart om man vill ha ett bra pris.. allt känns så nära.. spännande..=)
tezzilezz- det där med fotografen ja....måste verkligen ta tag i det!!!! *sliter mitt hår* ligger hemma med magsjuka just för tillfället....men om jag mår bättre i morron å kan sitta upp mer än 5 minuter för att kolla BT så ska jag väll kunna fixa det...hoppas jag
bröllopsresa på kryssning i karibien låter underbart...har några kryssningskataloger här hemma som jag bläddrat i......
På söndag ska vi träffa fotografen för konsultationsmöte samt bestämma vilket paket vi vill ha. Nu börjar det närma sig
Jag har börjat tveka så nu ska jag sälja min brudklänning jag köpt. fick syn på en annan och jag föll pladask.. Vad gör man de är som en djungel där ute.... Bäst att va på den säkra sidan....
smartiz stackare, magsjuka är inte roligt!!! =( Hoppas du kryar på dig snart!! =) Ja önskar att man var lite rikare så att man kunde åka vart man ville!!! =) Vart ska ni åka?
Melleni (4/8-07)-vet du inte den gullene regeln Man får absolut inte titta på brudklänningar när man köpt sin
Då kan det gå illa!!!
tezzilezz-tack...mår lite bättre nu, fortfarande är det dock typ glass som gäller som middag Nått annat går inte....
Jo...om man vore gjord av pengar *önskar* Vet inte vart vi ska åka heller, vill ha varmt med sandstrand, palmer och inte för mycket folk på standen...dvs inte kanarieöarna
smartiz
De roliga va att jag skulle gå in för att kolla på min som alltid brukar va på sidan 22 men denna gång så va den inte det och i stället på 22an så låg denna snygga klänning. Bäst att prova så man inte ångrar sig. Får se vad som händer...