4 Augusti 2007
Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?
Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.
Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?
Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.
Kommer ha en enkel klänning från Nixa med guldbrodyr. Den finns på nixa.se modell 849. Fast det ser inte ut att vara samma klänning där för den är mycket finare i verkligheten.
Har inget kort på hans kläder men han ska ha svarta byxor, svart långrock (typ frockcoat), vit skjorta, ljusblå slips och silverfärgad väst. Såååå himla snygg.
Vi åker till Maldiverna!! Prelbokade i förrgår!! Längtar redan....
maljor
Klänningar är oftast mycket snyggare i vekligenheten. Så är de med min med.
Vi ska i väg nästa vecka och kolla på kläder till killen, Vi är sugna på att hyra kläder från steens i stockolm, de har så mycket snyggt.
Nån som ska hyra där i från?
maljor
Den var ju kanon-snygg! Vad kostade den? Köpte du via internet eller i butik? Får du hjälp med att ev sy om om det skulle behövas?
Gudinnan
Vart bokade ni resan till Maldiverna? *nyfiken*
tekanna
den kostar 2700 men jag la till längd på den så jag fick betala 3100. Sen har den snörning i ryggen så att man kan dra åt den om den inte passar exakt
Köpte den på Klädpiraten i Gävle och du kan välja färg fritt på brodyren.
Ok... Nej för jag har ju funderat liiite på klänning även om jag inte varit ute ännu och jag vill gärna ha ngt enkelt och brodyr är sååå snyggt, men jag trodde de genast blev jättedyra då. Men så verkar inte fallet vara då ju.. Jag hade nog också fått lägga till lite längd för jag är ganska lång, men drygt 3000 kr för en klänning kan jag nog leva med! Ska se om min mamma eller syster har tid eller lust inom snar framtid att följa med ut och titta lite i affärerna...
Jag är 175 och ska ha skor med klack så jag blir nog 179. Hade jag varit totalt 175 så hade det gått hur bra som helst så de är ju inte så himla korta =) och visst kan man leva med priset
Har köpt en tiara från nixa oxå och sen hittade jag en nixa underkjol här på bt som passade mig =)=)
Hej augustibrudar!
Jag är ny här och ska gifta mig 25/8. Ser att ni diskuterar klänningar vilket jag är MYCKET intresserad av. Kan ni tipsa om bra butiker i Sthlms-området?
Hej alla brudar.
Är ny här på den här tråden, har bara suttit och läst innan. Vi ska oxå gifta oss den 4 augusti och vi har i princip allt som skall bokas färdigt. Inbjudningarna skriver jag adresserna på så dom kan skickas i början på Mars.
Håller på att beställa en klänning via nätet men väntar på lite svar, för vi tänkte även beställa näbbklänningar där med och det är lite mer krångel.
Himla roligt iallafall att det är fler som har det datumet och är inne på sidan. Känns som om det är mer verkligt nu, när vi är inne på rätt år.