4 Augusti 2007
Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?
Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.
Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?
Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.
smartiz
ca 9600kr,
-Ringskena 5 mm bred, 1,8 mm hög vitt guld.
-1st 0,21ct w.vs1 princessa.
-4st 0,06ct tw.vvs ryskslipade brillianter.
-8st 0,02ct blå safirer vvs
-Fattningsarbete + gravyr.
Är supernöjd.
Hej alla glada, ni är så duktiga här, ja hinner itne göra så mycket bredvid pluggandet...=( Försöker göra klart alla inbjudningar nu i alla fall, de är ju snart dags att skicka ut dem!! =) Spännande!! =)
Har en liten fråga... ja försöker hitta save the date magneter till ett bra pris.. vart vänder ja mej då??
Hoppas allt går bra för er, med planering o allt!!
tezzilezz
tror jag gav 138 kr (inklusive frakt) för 25 st på vistaprint
okej..=) tack så mycket..
Hörde rykten om att Claes Olsson och säljer magneter att printa på själv..
Gudinnan
Hi hi, jag kan va skyldig till det ryktet också om du hört det här. 99kr för 4 ark (A4) om jag inte minns galet.
Bruden blå -det var ju ett bra pris för en sån ring!
Åh...nu har jag gjort 7 st prov inbjudningskort.....så nu ska jag bara bestämma mig för villket jag ska välja...svårt
smartiz
Ja det känns som det i allafall. svårt o veta när jag inte vet någon direkt ring att jämföra med prismässigt, men känns ändå som om det är ett bra pris.
Och visst kan man bli som tokig av beslutångest. 7 val därtill. Lycka till, ni får köra uteslutningsprincipen.
Bruden blå...ja..det lutar åt uteslutningsmetoden för att välja det där kortet.....
Bruden blå
Vad heter sådana ark? Jag letade på Claes Olssons hemsida men hittar dem inte...
Har ni bestämt tema till ert bröllop än? Vad har ni valt i så fall?