4 Augusti 2007
Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?
Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.
Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?
Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.
maljor-ja...eller att präsen bar*eh....M&e...aldrig hört tals om...nu ska vi öva körsång med pansisarna här*
Jag Döljde mitt ärende lite för jag är lite smårädd för deras assistent...han är läskigt...och inte speciellt trevlig tyvärr...även om han avr mycket bättre idag än när jag ringde och bokade....
ringen ja-jag ska ha en med små, infattade stenar eftersom det är mest praktiskt...den ska ju förhoppnigsvis sitta där på fingret i typ 100 år och genom barnavårdande, trägårdsskötsel och allt sånt
hehe... då förstår jag dig
jo, så har ju jag tänkt oxå. Har hittat en schalins ring som jag tycker jättemycket om. Men sen så hittade jag en annan ring (som självklart är såld redan =( ) på kaplans. Men den hade en diamant på 0,73c!!!
Vad är det för ring du ska ha då?
Är det någon som vet förresten om Hallbergs Guld har Schalins ringar?
Patriks brud
Jag har oxå lite ångest över att frissan är så dyr... Ska göra på salong men det kommer bli ca 2200, för de tar extra när man ska ha slöja... Funderar på att ringa runt o kolla lite priser på andra ställen, men då vet jag ju inte om de är bra - den jag har bokat vet jag är bra... Aaah, ångest!!
maljor-vilken schalins är det du vill ha? jag funderar på nått likande ringen Anna hos två hjärtan.
smartiz
ska ha en Passion ring. Den är 2,5 mm bred med 15st 0,01ct stenar i... tror att jag har bestämt mig för den iaf
Hej alla glada.. ja e sååå lycklig, har hittat min klänning nu, den e sååååå fin!! =) En Maggie Sottero, ja trodde verkligen inte att ja ville ha en axelbandslös klänning, men när denna kom på igår när ja var o provade (hela dan...=)) så blev jag förbluffad!! Jag ser ut som en riktig prinsessa i den, e sååå lycklig...=) O med slöja o tiara o rätt frisyr sen...mm... ja kommer inte vilja ta av mej ngt... surt att man inte alltid kan vara så otroligt vacker!!! men d e ju tur att man får behålla klänningen o prova den om o om igen hela livet...=)
Har börjat dela ut inbjudningsboxarna nu...allt känns så himla verkligt... mmmmm... Underbart!!! =)
Hade ni kul på mässan ni som var där??
tezzilezz - vad roligt att du har hittat din klänning, har du nån länk så man kan kika på den?
Vad är det för boxar ni delar ut? Är det med inbjudningskorten i? Vi har nämligen också boxar till våra inbjudningskort!
Ja, jag gifter mig också den 4/8, på Gotland.
Kram
Gudinnan - Ja allt känns så himla kul!!! =) Här är adressen till klänningen...=) Men den ser mycket snyggare ut på än på en bild.. som antagligen alla klänningar gör...=)
www.maggiesottero.com/dress.aspx&line=m&keywordType=any&page=0&pageSize=8&style=A3019
Angående inbjudningsboxarna så är det boxar med inbjudningskort...=) Har gjort dem själv...=) Är faktiskt stolt, brukar inte vara nöjd med saker ja gjort men dessa blev så himla bra!!! =) Hur ser era ut??