4 Augusti 2007
Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?
Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.
Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?
Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.
tezzilezz-nä...vi har itne bestämt vart vi ska åka ännu, men Kroatien ska ju vara superfin
Nu har jag postat 14 av våra 19 inbjudningskort (resterande kommer jag att vänta med några månader eftersom jag, av erfarenhet, vet att de kommer glömma bort tiden om jag är för tidigt ute). Det känns ju väldigt tidigt nu men efter det är semestertider så. Ska bli intressant att se om det blir några spontana reaktioner direkt efter att våra vänner har fått sin inbjudna.
I morse ringde jag till kyrkan och kollade så att det inte var något strul eller någon dubbelbokning. Men allt var i ordning så då var det bara att klistra på frimärken och på med breven på lådan....
shit! sitter och skriver ut inlagorna till inbjudningskorten nu *pirr* på måndag eller tisdag ska vi lägga dem på lådan!!!
ni är så duktiga tjejer...jag kommer ingen stans tycker jag...måste verkligen ta tag i mig själv och fixa korten snart!
smartiz
jag har fortfarande mina 80 servetter att sy *kul*
men eftersom vi åker bort på fredag direkt efter jobbet så måste inbj.korten bli klara imorgon kväll och det är en hel del pyssel kvar =/
Oj oj oj vad ni håller igång tjejer. Blir nästan lite orolig när jag ser att så många redan skickar ut inbjudningarna. Vi tänkte ju vänta tills tidigast slutet av mars, början av april innan vi skickar ut. Nu har ju vi visserligen skickat ut save the date magneter, så gästerna är ju förvarnade. Vad har ni satt för osa datum ni som skickar ut nu?
Vi sätter sista juni som OSA. Då har vi gott om tid att fixa det sista under sommaren.
Om du har skickat ut save-the-date så behöver du ju inte oroa dig för då vet ju alla.
Jag har satt o.s.a 15/6 eftersom vi bara ska ha ca. 30 gäster (de närmaste släktingarna och vännerna) så det är inte jättemycket pyssel när deras svar kommer in. Tycker det räcker tidsmässigt för oss.
Vi har OSA den 4 juni..
Hej tjejer!
ang tärna: hon får betala själv, men hon får välja helt själv vad hon vill ha på sig. Jag har sagt att vi har blått i färgtemat men hon behöver inte ha det, egentligen tycker jag det kvittar om tärnan sas "matchar" dukning, festprogram osv...
bröllopsresa: vi lutar åt korsika eller kanske italienska kusten. Jag har varit i Dubrovnik och det är verkligen jättefint, rekommenderas!! Vi åker nog inte dit eftersom jag var där med mitt ex, kanske känns lite konstigt... :D Men annars är Kroatien perfekt, lika fint som Italien men mkt billigare...
inbjudningar o OSA: vi ska försöka få ut våra i mars, har inte gjort dem än så det börjar kännas lite bråttom, men vi ska försöka ta tag i det nu till veckan. Vi har inte skickat ut save the date men i princip alla vet det, nämnde datumet på julkorten oxå... :D så egentligen är det nog ingen panik. OSA tänkte vi ha 4 juni, lätt att komma ihåg o innan folk åker bort.