4 Augusti 2007
Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?
Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.
Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?
Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.
Gudinnan-nä, det är sant...men om man skaffar medlemskonto på michels då? Det verkar ju finnas nått sånt....
jag har aldrig beställt över nätet hem till sverige själv...bara från nätet till sambons hotell, eller så har jag skickat sambon med lista till affären Tyvärr så ska han inte dit nu...när jag verkligen behöver shoppa loss på michels
Jag har hittat band på Panduro som nog kan passa oss, fanns billigare än de vi först såg... Så jag köper nog dem, känns lite osäkert att beställa över nätet från USA utan att ha sett dem i verkligheten. Men tack så mycket för tipsen!! :D
jag har precis bokat in frisör+sminkning till bröllopet. Gick på 2000kr. Är det dumt mycket pengar? Ska jag leta vidare eller låta det vara?
Jag tyckte att det lät bekvämt att hon kom hem till mig och fixade rubbet men nu har jag lite ångest...
patriks brud-det är ju super om hon komemr hem till dig! Då slipper du stressa runt...vi kommer nog vara nog så stressade denna dag ändå
2000:- var ett bra pris om hon kommer till dig, det billigaste jag hittat har varit på 2000-på salong!
smartiz
tack. Nu känns det bättre! M2b tycker också att det är bra så nu börjar det kännas bra och spännande istället! Jag håller fast vid den stylisten jag hittat.
patriks brud-Gör så...å känns det rätt så är det rätt
det är iallafall så jag försöker förklara hur tusan min klänningsbudget steg med 50% när jag hittade drömklänningen
Nu i helgen ska vi köpa en ny skrivare så jag kan börja skriva ut inbjudningskorten. Ska skicka dem om 1½ vecka så alla har dem till alla hjärtans dag. Vad verkligt allt känns helt plötsligt
maljor-det kan jag förstå Jag ringde kyrkan idag.-med ursäkten att jag ville veta prästens namn (fast de hadde inte schemalagt ännu) för att kolla av att det var bokat...så nu kan jag lugna mina trasiga nerver lite....jag ahr ju varit hispig som bara den över att de skulle ha glömt bort oss elelr nått
smartiz
jag ringde för 2-3 veckor sedan och bara förklarade att jag ville veta om vi var bokade eller så att det inte hade blivit dubbelbokat eller nått. Tänk om man hade stått där på bröllopsdan så kommer ett till brudfölje!!!
Har fått beslutsamhetsångest över vigselringen. Vill jag ha en enkel med små diamanter eller vill jag ha en stor köttbullsdiamant? sk*t oxå!!!