• patriks brud

4 Augusti 2007

Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
    Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?

Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007
  • Bruden blå

tekanna

Jag hittar det inte heller just nu, vet att det har legat uppe förut på nätsidan. Men hela sidan ser omgjord ut, och det går inte at söka, står bara tekniskt fel just nu.
    Men prova att ringa dom. Dom hade det för ett par månader sedan. Om du bor i stockholm så på stora claes ohlsson i gallerian så låg det bland övriga fotopapper och konstorsmaterial. till vänster i stora gången mot kassorna e jag för mig att vi hittade det.

• tekanna

Bruden blå
    Nej, bor tyvärr inte i närheten av Stockholm... Vet du vad de heter då sådana papper? Tänkte om man går in i en affär så man vet vad man ska fråga efter...

• kela81

tekanna-vi har färgtema...vinrött och creme....

• Stefans fästmö

Vi har oxå färgtema, koboltblå, ivory och guld. Alla trycksaker, dekorationer i festlokalen och min bukett kommer gå i de färgerna. Vi verkar vara flera som har valt de färgerna i den här tråden... :D

• Bruden blå

Stefans fästmö

Jupp blått är ju lyckans, frihetens, hoppets färg. Så det är en mycket bra färg att välja förutom att den är väldigt snygg :D

• Bruden blå

Hur går det för er tjejer? Lite segt tryck i vår tråd tycker jag ;)
    Fick besked om att min klänning är skickad nu. Så nu e jag bra nyfiken på när den behagar dyka upp. Livrädd för att den skall vara helt fel i storleken eller modellen och helt inställd på att den lär ju fastna i tullen.
    Men om ca 1 vecka borde jag veta. Så spännande är det. Allt verkligen faller på plats nu.
    Ringarna har kommit, tårtan beställd, save the date magneterna skickade. Trodde vi skulle få någon respons på dom, men telefonen har varit knäpptyst. Min mormor ringde och tyckte det var jättekul, men annars ingen. Så jag får glädjas extra mycket åt min härliga mormor.

• Bruden blå

smartiz

Vilket av dom 7 blev det? har du kunnat bestämma dig än?

• Gudinnan

Vi har precis fått klart inbjudningskorten, nu ska jag bara komma på ett bra sätt att få med dem på flyget till Sverige utan att de går sönder.

Ska skicka ut dem i början av mars!

Annars så har jag börjat handla småsaker som tex sidenband och små tyllrondeller till riset.

• maljor

Pratade med m2b om inbjudningskorten och han ville bestämt att de skulle skickas ut redan till alla hjärtans dag så det får väl bli så. Har iofs hört lite med släkten som verkar ha börjat planera semester redan så det är väl bra om de kommer ut tidigt.

ska ni köpa band så kolla denna sida:
    sykompaniet.se/index.html&target=d58.html

Fick hem underkläderna till bröllopsnatten för nån dag sen. Vann en "korsett" på tradera för 68 spänn en med vit grund och blått mönster dessutom så den passar färgtemat *flinar*

Svar på tråden 4 Augusti 2007