4 Augusti 2007
Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?
Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.
Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?
Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.
maljor
Vilken färg köpte du? Är de fina? Ca 5 kr/metern då, lite billigare än Panduro iaf...
Köpte marinblått. Samma som de hade på Åhlens och på vissa tygaffärer fast de tog 10kr/m så ska man köpa mycket så sparar man ju en hel del.
Banden var jättefina. Precis rätt färg oxå
vad kul! får kolla Åhlens för att se om färgen är rätt för oss! :D
Stefans fästmö - är det vanliga sidenband du letar efter? Går det inte att beställa från nån amerikansk hemsida. Jag var inne på Michaels igår, 9.4 m brunt sidenband kostade 50 cent!!
Bruden Blå - det var det jag hoppades på när jag beställde dem, men blev lite chockad när det stod två stooora papplådor utanför min dörr när de hade levererat! De var alltså INTE ihopvikningsbara... Ja ja får försöka få hem dem på nåt sätt..
Gudinnan
Hmm, det kanske vore nåt! Ja det är vanliga sidenband, vi ska knyta dem runt inbjudningskort, vigselprogram, festprogram, servetter, tackkort... Så många band blire! :) Har du nån hemsida till Michaels eller nån annan bra? Tack på förhand!! :D
www.michaels.com/art/online/home
Men man verkar inte kunna handla online..
www.joann.com
Det här är också en stor kedja i USA, de kanske kan ha något..
Bruden blå-nä..inte än...ska bestäma mig till nästa vecka tänkte jag....efter bröllopsmässan så :_D Ifall jag skulle få nån bra idee där ochså
Michaels-som gudinnan pratar om är superbra...jag har massor med fina band där ifrån Var på semester i LA och var in på en butik...då hadde de rea och jag köpte 40 m band för 1 dollar
joann har ochså mycket fina band...men jag tycker att michels är bättre (lägger mig i lite )
Smartiz - jag håller med, men det verkar bara vara Joann som man kan beställa ifrån via nätet, om man inte bor i USA, iofs kanske inte ens Joann skickar till Sverige, jag är osäker.