4 Augusti 2007
Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?
Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.
Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?
Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.
Hej tjejjer! Vad duktiga när som redan har hittat klänningar... Jag har inte provat en ända än så länge - ska ut på min första provtur efter jul! Kanske illa vald tid när man känner sig hellt full a flottig jul mat.. Men, men det kan inte hjälpas!
mysprick- Välkommen tillbaka!
Vadå-inte en brudklänning om den har axelband Vad skulle det annars vara??? En kostym??? En dopklänning???? En pyamas???? Hum...toror att du gör klokt i att strunta i att prata bröllop med den tjejen...hon är bara avundsjuk!
Mmmm.....enkelt och billigt...visst det är finnt det med...men det är ju bara en dag ju Klart man ska få känna sig som en prinsessa då ju
Jag ska med prova efter jul...som du säger trippa...kanske inte bästa tillfället då man lär få testa gravidklänningar pga all mat man ätit...men vad gör man inte
gog jul och gott nyt år till er alla
God Jul på er alla brudar
Nån här som ska på börllopsmässan?
Har en fråga.. kolla in på Augustibrudar 2007.
jag hoppas att jag ska på mässan Ska kolla din fråga....
hej tjejer Vet ni
Idag ska jag gå å pröva klänning för första gången
smartiz
Va kul. passa på att prova en massa de är så kul och visa klänningar man inte tror sig gilla blir hur fina som hels när man fått på de. så passa på att prova allt möjligt.
hej tjejer Han med två affärer idag...och gissa!!! Jag tror att jag ahr hittat dem
den med stort K
Får det avra så enkelt?? Måste bestämamm ig tills i morron, för det är sista exet och rea å allt...
Hej hej, nu har jag oxå hittat hit!! Gifter mig i Älvsåkers kyrka norr om Kungsbacka. Har inte läst alla inlägg än, får läsa ikapp snart...
Vi har bokat kyrka o lokal, köpt kläder (på rea oxå, som Melleni, så skönt!), vet hur inbjudningskorten ska se ut men har inte gjort dem än, har toastcouple, tärna o marskalk... Hmm, nåt mer... Har tankar om vilken mat (catering) vi ska ha o hur ringarna ska se ut.