• patriks brud

4 Augusti 2007

Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
    Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?

Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007
  • kela81

trippa-haha..jag "ska" ochså gå ner....om jag lyckas

Jag var med min kompis och kollade klänning förra året...då gillade jag bröllopskällan på hornsgatan

• maljor

smartiz

tackar ;)

Trippa

jag trodde sådär jag med men jag sa att jag skulle bli glad om jag gick ner 5-6kg så jag kom ner till 64-65 och jag har bara 1-2kg kvar. Har gått ner allt på 5½ vecka ungefär. Är ganska lång (1,75) så jag var ju inte direkt överviktig från början... ville bara trimma magen och rumpan lite

Jag har börjat med att äta oftare - mindre portioner men var tredje timme (frukost, frukt, lunch, frukt, middag, frukt ung.) och sedan gör jag minst 300 situps varje kväll och det har gett resultat.

Tro på att du kommer fixa det så gör du det oxå!!! =)

• Trippa

Hmm.. jag hoppas det.. jag har lyckats gå ner 2kg sen 3 veckor... det känns som en sund hållbar nedgång. Hoppas jag. jag är inte heller direkt överviktig, men vill ha bort lite av det som jag inte behöver.. Tror att 53-54 kg skulle passa mig perfekt... fyra kilo kvar.. Har faktiskt börjat gå på gymmet igen. varit ett lite dålig senaste 2 åren pga nytt stressigt jobb - känns som om jag är på rätt väg nu dock! Tror att lite motion, lycka och vilja är det som jag behöver här! ..jag berättar hur det går senare. Särker på att jag blir glad lycklig brud oavsett! (men man vill ju vara sååååå fin)

• Trippa

bröllopskällan på hornsgatan är nu på min lista över butiker att besöka! Tack Smartiz!

• maljor

Trippa

det kan jag lova att du är ändå! Alla brudar är väl väldigt vackra vare sig de väger 50 eller 150kg just för att man ser lycka och kärlek =)

• Melleni (4/8-07)

maljor

Va tur du hade med underkjolen. hittade en passade att köpa här på bt med men när jag kontakta henne så va den redan såld. Mne jag letar vidare.

• maljor

melleni

ja visst hade jag fast det var nog enda gången jag haft sån tur oxå.
    Hon hade satt ut en annons på ett helt paket men jag frågade om jag fick köpa bara underkjolen och när hon sa sitt pris så vart jag glatt överraskad. Hade köpt den om jag hade fått betala 100-150kr mer oxå

• kela81

va duktiga ni är tjejer!
    Måste börja träna jag med...skulle tränat idag...men då hadde sambon snott ryggsäcken, och jag orkade inte bära...ja, ni ser...ursäkter, ursäkter Men på söndag så! Och så kan man ju faktist göra som maljor-träna hemma, det tar ju inte ens speciellt lång tid va lat man kan va va?

Är ju inte direkt överviktig jag heller...bar alite mag och rump trim och så ner någa såna där trivselkilon eller vad de heter

• Trippa

Hej tjejjer - är hemma och är sjuk idag.. Stress stess - har ju inte tid med det. Vill ju springa på stan och köpa julklappar och njuta av helgen. Ja, ja host host - kan inte hjälpas - Dricka massor av vatten och ta det lungt. Tur för mig att Bröllopstorget finns, så att jag har något att göra!

• kela81

trippa-*skickar krya på dig baciller...elelr vad det nu kan vara för nått*

Men nu så har du ju all tid i världen att kolla ut brudbuketter och håruppsättningar Du kan ju ändå inte hålla på å städa och greja hemma

Svar på tråden 4 Augusti 2007