• patriks brud

4 Augusti 2007

Eftersom alla augustitrådar verkar ha stängts öppnar jag en ny.
    Finns det fler som gifter sig då och vill dela med sig av sina planeringar och funderingar?

Jag gifter mig den 4/8 i Tyresö kyrka.

• Svar på tråden 4 Augusti 2007
  • Stefans fästmö

nej jag kollade just, både den o Augusti-tråden är kvar.. jaja, det kvittar ju! Jag lägger en länk till den här i den gamla, så folk hittar hit...

• Stefans fästmö

nu ska jag sova.. natti natti! :)

• kela81

ja gör det...för jag hittar inte den gammla jag

• tezzilezz

Hallå alla lyckliga brudar, har inte vart inne på länge, mycket som händer hela tiden..=) Nu känns det mer verkligt och väldigt nära, bara 8 månader kvar! =) Ja har börjat med inbjudningskorten och ska snart försöka hinna göra klart dem o skicka dem i mitten av februari tänkte jag..=) Just nu försöker vi enas om menyn, vi har lite olika smak..=) Vi har bestämt en toastliknande rätt med räkröra till förrät och en youghurtglass med bär till efterrätt, men varmrätten är svårare...någon som har något förslag?? funderar på kött,men ja vill ha lite färg på tallriken utan att ha en vanlig tråkig sallad!!! =( Ska snart iväg o prova klänningar!!! Var i Kalmar innan december o provade lite men ja hittade inget speciellt.. Har ju lite höga krav så det är väl därför...=) Ska ju inte köpa klänning men måste ju veta vad ja passar i...=) Bröllopsmässan närmar sig också... i Gbg...=) Antar att de flesta av er ska dit!! =) Roligt att läsa om vad ni tänker o gör!! =) ses o hörs!!

• Afrodite 4/8-07

Bara 8, he he, nu är du ut och cyklar. för att få tiden att gå extra fort för dig skall jag berätta en liten hemlis. det är faktiskt bara 7 månader kvar ;)

• tezzilezz

men oj, det har du rätt i!!! Trots att det känns underbart att det är snart blir ja så stressad när ja inte hinner göra allt...=(

• Stefans fästmö

Tezzilezz

Blir det nån bröllopsmässa i Gbg i år? Jag har inte sett den på Mässans hemsida än. Men hoppas det blir!

• kela81

vet ni tjejer Jag har hämtat hem min klänning Den är fullkommligt fantastisk

• Stefans fästmö

smartiz

Vad kul!! Blev det den du tänkte på, på rean?

Svar på tråden 4 Augusti 2007