• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Och Lapinette jag håller fortfarande tummarna för att tanten är på semester på Bahamas och inte alls har vägarna förbi dig!!!!

Förresten började säsong 6 av 24 här igår så självklart satt vi klistrade vid TV:n! Dubbelavsnitt! Oh ikväll är det också dubbelavsnitt! Hehehe!!!

• sweetstreet

Och lycka till Mindre och Frejis med er äggprickande!!!!! :)

Frejis visst var det denna månaden du testade Bisolvon?!?

• vårbrud2008

Med barn nummer ett tog det ett halvår att bli gravid och det var en besvikense varje gång mensen kom. Vi tror dock att pluttis kom till på en oförberedd snabbis. Barn nummer två gjordes innom en månad med bara snabbisar inte mycket tänkande. Var hemma 14 månader med ettan men nu vet jag inte till tvåan. Min man har inte kunnat vara hemma pga att jag bara haft vikariat.

• sweetstreet

Har själv inga som helst symptom.
    Men BIM är inte förrän tidigast till helgen eller kanske inte förrän i början av nästa vecka.
    Så det är bara att vänta snällt. har cosk redan börjat ställa in mig på nästa ÄL eftersom mina totalt frånvarande symptom gör att jag inte tror att det fungerat denna gång heller. Än har jag inte börjat deppa ihop över det dock. Just nu tänker jag ganska "nyktert" och rpaktiskt på det hela. Men det lär väl tyvärr ändra sig om tanten dyjer upp.

• sweetstreet

Muggles ha det så bra i Tyskland!!!!!!
    Hoppas du får tid att titta förbi på tråden någon kväll! :)

• sweetstreet

Page, inga fler roliga personanalyser på lut???????

• sweetstreet

vårbrud2008,

Visst är det helt knasigt att det kan vara så olika med att bli gravid?! Ena gången ett halvår nästa en månad! Som det kontrollfreak man är så är det så svårt att bara acceptera att naturen gör som den vill. Men det finns ju inget man kan göra åt det, så det är ju bara att försöka och försöka och försöka. Suck! Låter iallfall fint att ni har en 2:a på gång nu! :)

• vårbrud2008

ja, det känns roligt med en till men också nervöst. tänk om det inte går så bra denna gången....Har inte gått ut med detta offentligt än. ska lyssna på hjärtljuden på fredag så jah väntar nog lite till..

• Lapinette

Tjejer - jag är nu helt OT och har inte läst kvällens inlägg men behöver hjälp. Vi blir 25 stycken hemma hos oss på lördag på cocktailparty. Hur mycket sprit behöver vi? Börjar bli orolig att vi inte har tillräckligt.

• Lapinette

Ska googla men söker jag på mängd sprit får jag bara upp artiklar om hur mycket folk dricker (skadligt!!!). Har ingen lust att läsa sånt nu när vi ska ha party!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???