• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Jaa håller med om att man längtar tills man får vara ledig!! om man nu kan kalla det ledig?? :D

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    Nu har jag äntligen hittat hit. Har suttit i möte hela förmiddagen och blivit manglad. Shitttans jobbigt när man skall redovisa för massa äldre gubbar/chefer allt man tagit fram. Jäklarns vad mycket synpunkter man kan ha....
    Nåja

Nu är jag här
    just nu längtar jag också efter ledigheten. Åhhhhhhhh jag tänker även vara hemma ett år. Eller rättare sagt över två somrar
    Jag sa ju att jag ändrar mig lite varje dag.
    fy faaaan avd skönt det ska bli Och vad mycket kul jag ska hitta på

Det som inte är kul är att jag fått inflammation i axeln. Jag fattar inte varför. Men jag hade så ont i natt så jag inte kunde sova. Sen kan jag knappt röra mig. Undrar hur det ska gå att rida i kväll...
    nåja...

nej cicci: börja inte med massa symptom som illamåenden och satyg nu.

• Liten med Mindre

Förresten - när vi ändå är inne på barn... ;)

Vad har ni för toppenförslag på doppresent till en liten tjej? Hon är andra barnet i en familj där storebror förmodligen redan har allt - utom möjligen tjejgrejor. Det får gärna vara en present med "mening".

Krusidulliga ramar och babyfiltar går bort.

• Lapinette

Hello girls, även jag tillbaks efter mötet (presentationen) utanför Stockholm. Har något skoj hänt här? Någon som plussat...eller det kanske bara är jag som har BIM denna vecka?

Angående semester - 12 dagar kvar till Sydafrika. Tjooohooooo!!!! och innan dess cocktailparty/inflyttningsfest med alla våra vänner. Life is nice!

• viktualia

Mindre - Kalikå har skojiga saker! och SallyAnn på Nytorgsgatan har etiskt korrekta prylar www.sallyann.se

Inget tips på pinal dock.. jag har gett bort barnböcker och pedagogiska pussel (typ bokstavspussel och sånt).

• Bröllopstokiig

Mindre: Min brors dotter döps om 2 veckor och jag ska ev köpa barnens bibel till henne. Sen har jag köpt bestick till andra bebisar, i silver som de faktiskt kan använda när de kommit upp i ålder.
    Smycken är ju alltid roligt, guldhjärta med kedja eller berlocker.

Jag avskyr de vanliga fula dopgrejorna som sparbössor och annat kravs de säljer på guldfynd etc.
    Aktier och sådant är vi ju intresserade av i min familj, så det kan tänkas bli något sånt med

• Liten med Mindre

Jo, hon fick en "Krabat" skallra när hon föddes av oss. Brorsan fick "Barnens första bibel" i doppresent.

Får kanske ge mig in i leksaks-, bok- eller smyckesdjungeln i alla fall.

• Liten med Mindre

Hmm...själv gillade jag ju smycken när jag var liten. Skoj att få ta på sig finsaker när jag skulle på kalas. Extra skoj det som var från dopet.

Ska botanisera i någon skoj smyckesaffär. Tips?

• nu är jag fruL

Ähhhh vaddå fungerar inte en flaska vin som present vid alla tillfällen

• _koko_

Jag har flera gånger köpt klassiska sagoböcker (sagor jag uppskattade som liten), fint inbundna, i doppresent. Skriv gärna något i pärmen också så blir det än mer personligt.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???