• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Jag kan nästa lördag, då går jag in i vecka 17! Shit!
    Det är den 27/1!
    Men min make är i Tyskland från i morgon bitti ända till söndag, ååå vad trist att ni inte kan denna helgen när jag är gräsänkling!

Jo men jag är lite påläst, sen har jag och maken varit på babyland redan

• Snart så....

Cicci det är en försäkring som täcker om något skulle hända typ tidig födsel mm.
    Man gör en försäkring ihop mamma+barn och det är bara Trygg Hansa som har den. Läs på deras hemsida så får du mer info.

våra vänner som fick en prematur ångrar jättemkt att det inte tecknade den. Deras son som nu är 1 år är inte försäkrad nu pga bolagen kan neka prematurer. Inte så kul när han börjar krypa och härja runt i lägenheten nu.

• Snart så....

Har jag missat något? är det något speciellt med v17 cicci?

• nu är jag fruL

cicci: Shittttt vad häftigt snart kommer du kunna könna sparkar
    ihhhhh vad spännande!

Jag skulle kunna tidigt ev nu på lördag men sen ska vi ut och köpa prylar inför resan så nästa helg skulle vara bättre tror jag...

• Snart så....

Ahhh du menar sååå *slår sig för pannan*

• Bröllopstokiig

Snartis: Nej du har inte missat något, jag nara konstaterade själv i min kalender att det stod vecka 17 i den lördagen den 27/1, vilket betyder att jag går in i 17e veckan bara och att jag tycker tiden har gått fort nu sen jul Om 4 veckor har jag halvtid! Galet!

Jag ska kolla trygg hansa ag den försäkringen då, min bror födde ju 3 veckor för tidigt nu tills. med sin tjej, så det kanske kan vara en bra försäkring!

• Snart så....

Ja man har ju ingen aning om vad som kan hända heller under förlossningen och det är nog skönt att slippa tänka på försäkring och sånt direkt efter förlossningen.

• nu är jag fruL

Jag kommer definitivt att teckna en sån försäkring. Synd att alla försäkringsbolag inte har detta. konstigt.

• Bröllopstokiig

Halloj??? Ska vi boka in nästa helg eller?
    Någon som vill ta en fika i helgen?? Jag hatar att vara ensam....

• Snart så....

jag är på nästa helg :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???