• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

jag är också på nästa lördag.
    Tyvvär kan jag inte i helgen cicci
    men nästa gång du är gräsänka så ställer jag upp

• Bröllopstokiig

Då kör vi på lördag 27/1... Var? Ska vi testa något annat eller?

• _koko_

Cicci, jag tar gärna en fika i helgen, nånstans där de har mycket och goda bullar och bakverk! :D

Grymt jobbig biverkning att jag är godissugen precis hela tiden...

Brunschar gärna nästa helg också om ni inte baara tänker prata barnvagnar och blöjor... ;)

• Snart så....

åhhhh blåbärspaj med vaniljsås *mmm*

Kanske oxå hakar på fika i helgen, beror lite på när och var.

Hahahah kokos vi pratar väl nästan aldrig bara om en sak, kommer in på massa roligt :D :D Klart du ska med!!!

• _koko_

snartis - nä, blev lite avis en sekund där bara, vill ju också ha såna bekymmer som ni har. :) Men det är klart jag följer med!

Hmm, snygg svengelsk stavning jag fick till förresten "brunsch"... Låter lite lagom packat sådär, kanske ett tecken på vad jag borde göra då, hahaha...

• _koko_

Apropå annat ställe - sist jag kollade fick man inte boka bord på anglais. Då var det inget problem, men det kanske har blivit superpoppis sen dess?

• nu är jag fruL

Usch kokos förstår att du blir påmind om din egen lite pissiga situation av vårt tjat. Förlåt

MEN du kommer ju veta ALLT när ni väl laddar i maj
    Förlåt alla ni som inte plussat om det blir lite mycket tjat. Vet hur jobbigt det är själv. Förlåt . Hoppas att ni inte tycker det är föööör jobbigt. Då får ni ryta i.

Gillar mornington verkligen men man kanske ska prova något annat bara för skojs skull. Men vad. Vågar man chansa om man ej kan boka bord, Hatar att irra runt och leta ställen.

• Liten med Mindre

Jag kan också 27/1. Fast nu blev det kort tid emellan dejterna. Har ju alltid BIM annars. :) Den här gången kommer jag fortfarande "gå i väntans tider"...

Koko - jag kan göra mitt bästa för att styra in samtalet på andra trevliga saker.

• A.M.

Hotell Kung Carl (Bakfickan) vid Stureplan har brunch. Är dock lite dyrare - men kanongott, åtminstone när jag åt där för ett år sedan!

Jag hoppas jag kan nästa lördag - vi ska ha middasgäster som vanligt.

Bra ställe för fika - med GIGANTISKA och jättegoda bullar: Saturnus på Eriksbergsgatan

/A.M. - tipsar om det mesta

• Bröllopstokiig

Ja vad nice Snartis och Koko, kan vi inte ses någonstans då? Jag kan både lördag och söndag!!
    Bestämm ni fikaställe, bara de har massa gott. Blåbärspaj med vaniljsås tackar jag verjkligen JA till och våfflor!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???