• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Hur mår du nu Snart så? Har du slutat att blöda?

• Snart så....

Det mesta är borta men det kommer lite stänk då och då....
    Trodde att man skulle slippa blod (mens) under graviditeten men ICKE.
    Men mår väldigt bra nu, lite hungrigare än vanligt annars är allt nästan som vanligt

• _koko_

snartis - ja, ibland glömmer jag nästan det, så det var mest för att påminna mig själv som jag skrev det, inte för att tala om det för er. :)

Jag har även en underbar katt som legat framför mitt tangentbord nästan hela dan! :D Måste jobba hemma oftare...
    Jag har också en annan underbar katt som knappt har visat sig idag, hahaha...

• Page

Har fått för mig att småstänk kan vara rätt vanligt så här i början.
    Hur blir det sen då...kommer de att kontrollera dig oftare än vanligt för att hålla ett öga på myomet?

• Snart så....

blir sååå avis på er som har katt, vill oxå ha en!
    tyvärr är min äldre bror allergisk så då kan han inte hälsa på oss och det är ju supertrist :(

• sweetstreet

Hallå Mindre,

nu skrivre jag fast jag inte alls har läst igenom alla sidorna än, men jag såg att du undrade om doppresent.
    Kanske har du redan fått tips (jag har ju som sagt inte läst klart) men vill annars tipsa om en grej som man kan ge om man vill ge något som barnet kan ha glädje av när det blivit äldre.
    Vi gav en gång bort ett "årgångsvin" som skulle lagras i ca 20 år innan det nått sin "höjdpunkt". Tyckte det var en rolig present eftersom man annars ju aldrig använder sina doppresenter direkt. Något som kan vara roligt när man är gammal nog att uppskatta sin present liksom.

Men det är såklart bara ett förslag.

Vi har även gett bort ett fruktträd men det var till vänner som bodde i hus med trädgård. Detta krävs väl nästan? Men vi tyckte det var roligt att lill-tjejn fick sitt eget körsbärsträd som hon juu kan äta på varje sommar. Och så småningom kanske klättra i ocskå!? :)

Men dessa förslag är som sagt sådant man inte kan njuta av den närmsta tiden såklart.

• Snart så....

Har ingen aning, ska på inskrivningen imorgon bitti och ska fråga om allt sånt då. Men de måste nog ha koll så det inte blir för stor inför förlossningen.

• Page

Katter är väl ljuvliga varelser eller hur Koko. Min ligger alltid framför skärmen och jag hatar det. Han är gärna med och skriver också, hatar det med!

• Snart så....

Sweet, nu blir nog Frullan glad med ditt första förslag :D :D

• Page

Lycka till på inskrivningen Snart så. Spännande, spännande....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???