• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Victoria80

Har anlitat en jurist, så får se vad som händer. men det värsta av allt är att mina anställda totalt har svikit mig!

Har pratat illa om mig bakom min rygg, bara får att få mitt jobb och nu har dom lyckats! Ringde till en av dom här om dagen och hon sa;-Hej gumman, hur är det? Du vet att jag älskar dig...

Jävla falska helvete!!!!!!!!! (ursäkta mitt språk...)

Så idag när jag skulle in för att hämta mina saker så stod dom alla där i kassan och hälsade inte alls, tittade knappt åt mig, och stod och fnittrade.

• NuÄrDetDags

Victoria80: De måste väl ha sagt varför?!

• Page

Jag upprepar: Jävla falska helvete!!!!!!!!

Men det låter ju helt sinnesförvirrat. Vad säger juristen? Vad säger företaget du har arbetat åt?

• Victoria80

Jag driver en butik (eller, inte nu längre...) en barnbutik dessutom, och allt har rullat på riktigt bra.
    Men så kom chefen in oväntat (hon finns ca 70mil längre bort) och bara hade bestämt sig för att avskeda mig.

Jag frågade varför men hon sa bara att ingenting fungerar. Men jag inte fått någon varning, så jag är chockad och ledsen...

• _koko_

Victoria - låter som att du gör rätt som anlitar advokat, det där verkar helt skruvat.

Nu måste jag springa genom duschen för sen ska jag ut och äta!
    Kram på er alla mina tråddarlings!

• Victoria80

Det här hände i Lördags och hon hade mage att låta mig jobba hela lördagen och efter stängning avskedade hon mig.

För en vecka sedan så sa hon att siffrorona inte såg bra ut, och att vi hade alldeles för mycket fakturor. Men det stämmer inte sa jag till henne. Det är inte logiskt, jag vet ju´vad vi får in i kassor och vad jag beställer och någonting är fel. Någon fifflar med fakturorna eller pengarna, och alla pengar går in på ett konto som jag inte har tillgång till, och fakturorna går till kontoret där chefen sitter.

Jag sa att jag ville ha underlag för allt så jag kunde kolla upp det, och sedan sa jag att jag inte har mycket tro för våran revisor, han är HELSKUM.

Fyra dagar senare så kommer och avskedar mig... Något är inte som det ska.

• sweetstreet

tillbaka igen efter tt rusat runt på jobbet en stund.

Men Vicotira80 detta låter ju inte klokt!!!!!!! :o

• sweetstreet

Du måste ju verkligen ta reda på vad som hänt! Låter ju verlkigen som någon fifflat?!

Och sedan "lassat" skulden på dig??

• sweetstreet

Koko förresten!!!!

Tack för postade piller!!!! :)
    Ingen fara alls att det dröjde lite. De kommer nog lagom till min BIM kanske?

Och jag är verkligen SÅÅÅÅÅÅ GLAAAAAAD för din skull!!!!!!!!! Såg ju för ett par sidor sedan att du fått din tid inbokad! Underbart!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???