• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Oj oj, vilken massa inlägg. Och över 10000 kom vi också. Fast vem tvivlade...

Victoria80 - stå på dig tjejen! Ring facket, juristen, myndigheter mm. Alla som kan ha något att säga om fifflande företagare. Så där får man inte bete sig! Fast jag skulle avstå från att hänga ut företaget offentligt förrän ni har förhandlat klart. Ingen idé att sänka sig till deras nivå om det kan äventyra din egen position.

Page - skoj med fler ananlyser. Då kryper det ju fram en massa intressant om personerna här inne. :)

Själv börjar jag tröttna på tandborstsex. Det är verkligen svårt att få det att verka spontant och romantiskt när vi vet att vi "måste", fastän båda faller i bitar av trötthet. Fast vi försöker fortfarande låtsas - måste komma i rätt mood för att få det att fungera. Det blir nog sista kvällen i kväll, sen pausar vi ett tag och ber till Gud. :)

• mugglesfan

Page: gör ett snabbt inhopp för att säga att jag lägger upp din bild när jag kommit hem igen (om jag kommer hem för det ska blåsa orkan här i Tyskland imorgon när jag ska flyga hem). Jag kan tyvärr inte göra det på ett diskret sätt här nere...

• Frejis

Mindre - känner igen mig i det som du har beskrivit:( ägglossningstiden är väldigt rolig i början, men det krävs uthålligshet. Vi har skämtat en del om leveransen, depåerna och tid för återhämtning som behövs, men som inte riktigt finns där. Spontant... nej, jag försöker inte ens låtsas om det, men det finns en gnutta romantik. Det blir nog kul att minnas hur det var när man skulle "tillverka" barn.

• mugglesfan

Förresten, såg att ni (vi) passerat 10000 inlägg! Tjohoooo........ Pukor och trumpeter!

Jag blir inte av med möhippan. Både brudgummen och de två andra tjejerna jag har pratat med (och försökt sammankoppla innan jag åkte ner hit) fortsätter höra av sig till mig som om jag vore den som håller i allt. Jag FÖRSTÅR bara inte hur det kommer sig att de har fått den idén?! Jag har ju verkligen försökt skjuta allt på dem. Herregud, att jag kontaktade de 2 tjejerna från början var ju för att höra om ngt var på gång som jag kunde hänga på... Suck.

Inga pluss än (har inte hunnit läsa ikapp)?

Bra analys förresten Page - jag tänkte med en gång att nog mkt stämde (iaf med min bild av Sweet)!

• Storasystern

HURRAAAA för tråden!!! Massa inlägg blird et! :)

Page, cool analys av Sweet! Var får du allt ifrån?? :)

Koko, jag vill så gärna följa med på brunch nästa lördag, men jag har lovat att äta lunch med svärfar :( :( :( Boooring!!! Och ja, vi har äntligen kommit igång med att fixa vårt hus och få bort de blommiga tapeterna och de fula trätaken... Men vilken j-la tid det tar! :(

Mindre, vad blev det för dop-present? *nyfiken* Be till gud att det funkar är nog det enda jag inte gjort än (för mycket naturvetare!)! Ska prova det nästa gång! ;)

September - jag känner precis likadant fast vi "bara" ska påbörja 5:e försöket. Varför lyckas "alla andra" man känner?
    Tur att man får vara här och älta lite! ;)

• Storasystern

Muggles - det är verkligen inte upp till dig att fixa möhippan! Kan du inte säga det till dem som mailar? Klart att det kan vara svårt att vara så direkt, men om de inte tar en hint....??

• Liten med Mindre

Storasystern - jag ska kika på tårtspade idag. Om vi hittar något till bra pris. Maken tände på den idén. Vi är verkligen två kak- och bakmonster. :) Och så blir det skoj att skära upp födelsedagstårtan med egen spade varje år.

Och vad gäller bönerna så känns det verkligen som om vi behöver hjälp från högre makt. Det börjar bli sååå träligt att hålla på.
    "Snääääälla kan vi inte få till en bebis den här gången!"

• Lapinette

Även om jag har MASSOR att göra och inte alls ska var här inne så kan jag inte låta bli att läsa Pages beskrivningar. Det är jätteskoj!

Annars så har jag alla sympton till mens:
    - väger 1 kg mer än vanligt
    - snuva (dåligt immunförsvar)
    - svullen mage
    Inga sympton på graviditet ! Så nu går jag bara och väntar på "den röda faran".

• Lapinette

P.S. Detta var vårt sjunde försök Nu har vi passerat genomsnittet.

• Victoria80

Hej tjejer!

Idag mår jag uruselt, kan inte äta och knappt sova. Och när jag väl somnar så drömmer jag om jobbet, hur jag skriker på alla och slår sönder saker och är fullständigt galen! Faaan att jag inte ens kan få ro när jag somnar. Har precis spytt galla också, mår så illa av allt som hänt och hur personer beter sig.

Pratade igår m en kollega från den andra butiken (70 mil härifrån) och berättade för mig att min chef har efterkontruerat mitt kontor till kaos! Och fotat det sedan! Hon har tom lagt dit bajsblöjor!!!!! Jag har inte ens blöjbarn, så vart skulle hon komma med det? Hon vill ju´uppenbart sätta dit mig, så nu förstår jag varför hon nycklarna ifrån mig direkt...
    Jag ska nu in till butiken och hämta mina sista saker, har ingen som helst lust!

Dessutom igår, så sa min fästman att han tycker att det är så mycket problem och känner att han är osäker på om han vill leva med mig. Han tycker att ajg bara går omkring och gråter, är ledsen och osminkad! Vad faan förväntar han sig???? Att jag ska stå i sexiga underkläder, jätte sminkad och vara glad!!!!!!!

Usch, förlåt för att ajg bara pratar om mig själv...

men om ni vill ha barnvagnstips m.m. så är jag specialutbildad inom det så det är bara att ställa frågor!

KRAM!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???