Hej tjejer!
Idag mår jag uruselt, kan inte äta och knappt sova. Och när jag väl somnar så drömmer jag om jobbet, hur jag skriker på alla och slår sönder saker och är fullständigt galen! Faaan att jag inte ens kan få ro när jag somnar. Har precis spytt galla också, mår så illa av allt som hänt och hur personer beter sig.
Pratade igår m en kollega från den andra butiken (70 mil härifrån) och berättade för mig att min chef har efterkontruerat mitt kontor till kaos! Och fotat det sedan! Hon har tom lagt dit bajsblöjor!!!!! Jag har inte ens blöjbarn, så vart skulle hon komma med det? Hon vill ju´uppenbart sätta dit mig, så nu förstår jag varför hon nycklarna ifrån mig direkt...
Jag ska nu in till butiken och hämta mina sista saker, har ingen som helst lust!
Dessutom igår, så sa min fästman att han tycker att det är så mycket problem och känner att han är osäker på om han vill leva med mig. Han tycker att ajg bara går omkring och gråter, är ledsen och osminkad! Vad faan förväntar han sig???? Att jag ska stå i sexiga underkläder, jätte sminkad och vara glad!!!!!!!
Usch, förlåt för att ajg bara pratar om mig själv...
men om ni vill ha barnvagnstips m.m. så är jag specialutbildad inom det så det är bara att ställa frågor!
KRAM!