• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Snartis: Härligt att du är inskriven nu! Men oj vilken tid det tog! Men det är väl olika på olika ställen. Ha ha, min make fick inga förordningar vad han borde göra i hemmet, det var ju lite synd... slippa damsuga hade jag gärna, men å andra sidan så är det inte så jobbigt igentligen, man gör ju det max en gång i veckan (jag har inga katter )
    Precis som brudsommar säger: SÖS borde verkligen utföra NUPP. Jag tror inte Odenplan gör det, men däremot så finns det en ny klinik på Östermalm som heter tittut, de utför de "nya" 2, 3 ,4D ultraljuden o annat. Men det kanske inte gör NUPP när jag tänker efter. Kolla annars om du kan få komma till Mamamia endast för NUPP.

• nu är jag fruL

vickan80
    Jag hoppas att du inte tar illa upp av min kanske lite torra analys. jag var ju inte alls lika förstående som andra. MEN verkligeheten är krass.
    OCH jag tycker verkligen att barnet är viktigast. Och för mig skulle det vara det absolut viktigaste att mitt barn får leva med både mamma och pappa. visst jag förstår att alla förhållande kan spricka men att det gör det redan INNAN barnet kommer...det känns hemskt. Så jobba på relationen och se till att lappa ihop ert förhållande.
    Sen kanske du ska slå något hårt i huvet på din karl för vem sjutton går omkring och är snygg och sexig hemma jämt
    INTE JAG iallafall. herreguuuud mina mysbyxer och jag är ETT efter jobbet.

• Storasystern

Victoria, det låter verkligen inte alls bra det där! Vad säger en advokat om det hela?

Mindre, tårtspade är en jättebra idé! Vem gillar inte tårtor? Är helt för något som barnet kan ha kvar även senare i livet.
    Vi lider f.ö. fortfarande av eftersviterna av tandborstsexet. Man anstränger sig så att man har svårt att hitta lust igen när det inte "behövs"... I kombination med ombyggnad hemma så blir det inte direkt något överflöd av skumpande.... :( Fast det kanske är bra att ligga lågt och ladda för nästa omgång!! ;)

Lapinette, it aint over till it's over! Håller tummarna ett tag till! KNIIIP! ;)

• nu är jag fruL

ha ha ha undrar om jag ska ringa till BM innan och be henne tala om för min man att han måste sköta all dammsugning under graviditeten. Jag HATAR att dammsuga. jag blir alltid skitarg på dammsugarn...hmmmm...snacka om aggressioner som kommer ut vid konstiga tillfällen...

usch den låter och förljer efter en och åker in i saker. Näe dammsugaren och jag är INTE kompisar

• Liten med Mindre

Skönt att höra att det finns fler mysbyx-fantaster här. :) Tur för oss hemma att vi båda har en hemma-stass att krypa in i. Lika söta båda två.

• Liten med Mindre

Fast det är klart - jag tycker ju inte mysbyxor är så bra för lusten.

• nu är jag fruL

alltså jag är korkad i know...
    men vad sjutton menar alla med tandborstsex?
    bara fram och tillbaka eller?

måste vara fråga

• nu är jag fruL

mindre: likadant hemma hos oss. Maken byter alltid om efter jobbet... så vi lufsar omkring i våra mysisar. Jag tycker faktiskt att maken är snygg idom. Jag menar man ser ju snoppens konturer så himla mycket bättre än igenom ett par jeans tex
    och det är mysigare att klämma på snoppen genom mysisar. och klämma måste man ju

• Storasystern

Mysbyxor regerar! :) Min man har inte riktigt förlikat sig med konceptet än, men jag jobbar på det! :)

Tandborstsex = rutingrej, som man gör varje kväll för att man "ska", inte för att det är kul - som att borsta tänderna. Så tolkar jag det iallafall! :)
    Men jag kanske också är korkad! ;)

• nu är jag fruL

syrran:
    då var det som jag misstänkte.... bra uttryck faktiskt.
    Boris blev till genom sånt 6ande så det är inte att förakta.

Vi hade inte många minuter på oss att få till det innan vi skulle på fest en kväll och ut en annan. Så det var rent in-ut men det fungerade
    så borsta på ni, det är värt det!!!!!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???