• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

äsch page
    här kan vi vel blanda alla ämnen va?

porrig jesus... hmmmm
    klär du ut maken till skökan maria magdalena då?

• Snart så....

frullan, som jag skrev så kommer jag inte haka upp mig på missfallsrisken.
    Som det känns nu så kommer allt gå bra, herregud kommer ju nästan ha VUL varje vecka ett tag fram över nu. När jag ska till sös på remissen så är jag i V12 och då ska jag pressa dem på mer information om myomer mm

• Page

Japp, det blir maskerad för oss båda. Maken ska köpa sandaler!!! Kängor är nog inte att föredra i sanden. Dessutom fick han ett par linnebyxor, svarta dock!

Guuuuud, vad håller jag på med?

• Snart så....

*vrider sig av skratt*

"maken till skökan maria magdalena"

hahahah vilka bilder som jag ser framför mig nu....

• Snart så....

Helt klart att vi ska bland olika ämnen, det gör ju tråden så rolig :D :D

• Page

Skönt att de håller extrakoll på dig snart så!

• nu är jag fruL

jag vet snartis
    Jag bara fick lov att jha en liten utläggning om missfall.
    Jag känner mig totalt osammanhängande och rörig idag. vet egentligen inte vad jag skriver om så ha överseende

babbel fruLlan

• BrudSommar2006

FruL, jag antar att jag inte tänkt så mycket på att man får olika information, min BM har sagt samma sak som jag läst själv i olika tidningar och på nätet. Jag har inte kommit mig för att ifrågasätta det heller. Men om man tänker på att de ger andra råd utomlands så förstår man ju att det är lite överdrivet här. Jag kör också på cider, alkoholfritt vin är jättehemskt!

• Page

Om jag kommer hem levande från semestern ska ni få se före och efter bilder. Alla kan behöva få sig ett gott skratt!

• nu är jag fruL

tycker också att det är bra att de kollar dig extra snartis.
    Lider förresten med dig över att du blöder. IOnte bara för att det är skit att du fått myom men också för att det är så super att inte behöva blöda och hålla på. En av fördelarna med grav. Om man inte har myom förståss....

hmmm jag skulle behöva beställa en ny bikini... tror inte det finns så många i affärerna nu. Men jag måstye ha med lite puff i eftersom jag kjnappt har bröst

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???