• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Moppy

Hej tjejer!
    Har inte varit så aktiv på sistone, men följer tråden ändå...

Känns som alla har plussat här?? Vilka är kvar egentligen? Sweet, Mindre, Page, Frejis?

Jag är nu inne på mitt 4:e försök, mensen är precis slut så nu börkar ÄL-jakten. Denna gång MÅSTE det ta!! Jag tänker inte acceptera något annat, så det så!
    Kan inte ni plussare ge mig ALLA tips ni har så jag äntligen kan bli på smällen?? KOMIGEN!! Hur mycket och när sex, piller, ställningar?? Jag behöver lite peppning!

• Snart så....

Mindre, vet vilken serie du menar men kommer inte på vad den heter, tittade inte på den när jag var liten

• Snart så....

Moppy, ohhh många har ju lyckats på 5 försöktet så nu är det dags!! :D

• Moppy

Vilket försök lyckades ni egentligen på här inne?

• Liten med Mindre

Moppy - keep working!

Vi har kämpat järnet i veckan. Böj i måndags (tror jag), och har "roat" oss varje dag sen i söndags. Tar ett varv i kväll med. (Roa sig är inte riktigt rätt kanske.)

Båda har ätit Bisolvon denna gång, 2 om dagen. Ingen alkhohol sen före förra mensen. Inte såå mycket sötsaker. Lite lagom med motion.

Hoppas!

• nu är jag fruL

jag tror att snittet att lyckas här inne (oBS här inne) är på sjätte försöket

• Bröllopstokiig

Hej Moppy, vi lyckade på 5e enligt mig o 4e enlig maken. Han tyckte inte att vi skulle räkna juli försöket eftersom det inte var helhjärtat och vi inte alls tänkte på ÄL, utan mest oskyddat o förhoppningar....

• nu är jag fruL

Moppy:
    Kör 6 flera dagar INNAN ÄL, på ÄL och några dagar efter äl bara för att gardera.
    Så gjorde vi.

Sen tog jag Bisolvon, RR, omega-3, vitaminer
    maken: vitaminer, RR (ibland....) och omega 3.

Håller tummarna för dig tjejen!

• nu är jag fruL

snartis
    Vad bra
    då kanske jag slipper handla på nätet.
    fast jag avskyr ju iju för sigf att gå i affärer...
    men det är vel nödvändigt ont.

Får kolla i helgen.

• Moppy

Ja detta är som sagt 4:e försöket för oss. Jag vet att man måste ha tålamod men jag har verkligen inte det! ALLA omkring oss plussar till höger och vänster, det är faktiskt psykiskt nedbrytande...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???