• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

*lycklig* kan äta frukt igen mmmmmm äpple

testar mer och mer de senaste dagarna och nu kan jag äta alla varianter :)

• _koko_

Shit, vad du minns, mindre!! Eller tjuvläser du fortfarande när du är hemma hos föräldrarna? :D

• _koko_

fruL - du har rätt, hur skulle vi ha kommit upp i 10000 utan alla knäppa, orelaterade inlägg???

• Moppy

Ja jag vet att vi plussat en ggr vilket betyder att vi kan bli gravida, dock gnager hela tiden tanken TÄNK OM jag kan bli gravid men that's it? Kanske jag har miffo ägg eller nåt? Allt är så ovisst...

Denna ggr käkar dock både jag och mannen RR, bisolvon och vitaminer och ska ha mer sex runt ÄL, både innan och efter. Vi har även sagt att om det inte funkar nu kommer vi köra undersökning båda två så att vi vet i tid om något inte står rätt till. Jag orkar inte vänta ett helt j*la år på att få det beskedet... Det blir till att ljuga för att få till undersökning. Kanske desperat, men det skiter jag i...

• nu är jag fruL

moppy
    jag förstår din frustration till fullo

• nu är jag fruL

OT
    Jag har inflammation i ett muskelfäste, vad ska jag ta????

Man får ju inte äta diklofenak som gravid annars är ju de super.

Jag var på apoteket igår och frågade, och hon sa att jag skulle ta voltaren salva och smörja in med.
    Bra så den köpte jag
    MEN när jag kom hem upptäckte jag att man INTE får ta den om man är gravid. Vad göra?

• Liten med Mindre

Vet inte FruL. Ingefära? Hur sjutton du nu ska få den att fastna på axeln.

Ringa sjukvårdsupplysningen och fråga?

• Storasystern

Moppy, jag håller med dig! Varför kan det inte bara funka???? Varför måste det ta så lång tid???
    Jag ska till gyn nästa vecka och kolla att allt är OK, och så ska jag fråga om vi inte kan få gå på undersökning. Man blir ju inte direkt yngre av att vänta.... Och inte mannen heller :(

Vi är ju iallafall några stycken kvar som inte har plussat än.
    Appropå det, hur går det Lapinette???

Page, finns det egentligen någon som ser riktigt bra ut i trekantsbikini??? Jag är skeptisk! ;)

• sweetstreet

Moppy o Syrran
    Nä visst känns det helt otroligt att det aldrig funkar!!!!! Man har 6 när man "ska" och man tycker man sköter sin kropp åtminstone inte värre än många andra som blir gravida. Ändå bir det inget!!!!!

Vi har också bestämt att om det inte tar denna gång så blir det undersökning. Iallafall för mig. Om allt är normalt med mig kommer mannen också att kolla sig.

• sweetstreet

FruLLan!
    Voltaren ska du inte ta nej, det minns jag från när Pirr (tror jag det var) hade fått tabletter för något. Och de hade samma aktiva substans som voltaren och skulle inte tas om man ens försökte bli gravid.

Och nej, jag har aldrig ringt innan för att "konfimera" att jag ska flyga tillbaka.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???