• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Jag köpte en väldigt snygg bikini på nelly.se förra sommaren, men jag kan inte rekommendera någon annan att handla där, för inte nog med att de skickade fel färg till mig, utan jag fick utöver det ett paket som skulle till någon helt annan! Försökte få tag på dem på mail hur länge som helst utan att de svarade, så till slut behöll jag bikinin i fel färg (jag hade svårt att välja mellan dem från början) och skickade tillbaka det andra paketet bara.
    Dessutom var bikinitrosan typ 2 storlekar mindre än toppen (för det kan ju inte vara jag som är opropportionerlig!! :D), så egentligen borde jag ha skickat tillbaka den också...

Lång historia för att berätta något helt ointressant... :D

• nu är jag fruL

ahhhhhhhhhhhhh jag är så hungrig HELA tiden!
    jag har ätit lunch och sen tre bananer...men jag är super hungrig ändå

oavsett hur boris blir pga av vin eller inte så kommer han bli STOR

• nu är jag fruL

koko
    men det här är ju rätt tråd för svammel
    ha du kan vel inte påstå att alla andfras inlägg alltid är intressanta ...eller

apropå intressant...sa jag att jag var HUNGRIG

• nu är jag fruL

apropå ingenting
    När ni flyger reguljärt ringer ni då alltid och bekräftare era biljetter för återresan?

Jag brukar aldrig göra det, men SKA man det egentligen?

• Bröllopstokiig

Jag var väldigt hungrig när jag var i vecka 6-7, kommer särskillt ihåg det! Så det är helt normalt Frullan!
    Men fortsätt inte äta mycket efter vecka 12, för det är inte bra för dig eller bebisen, boris får i sig det han behöver i allafall!

• Bröllopstokiig

Jag bekräftar aldrig jag heller och det har inte varit problem.
    Men om det är BA och man är internationellt så har jag gjort det! Engelska bolag är så gammeldags!

• mugglesfan

Jag har också funderat på att skippa KUB men jag tror jag gör det iaf. Såg ett program här i tysk tv igår som handlade om familjer med sjuka barn, varav ett par var svårt handikappade (de hade ett sjukt och ett el flera friska barn och det handlade eg om de friska barnen och hur de hela tiden fick mindre uppmärksamhet, kände mkt ansvar mm). Och jag kännner att, näe, kan jag undvika att få ett sådant barn så vill jag det. Låter säkert jättehemskt men... Fast som vi sa tidigare så kan ju allt hända vid förlossningen också.

• Snart så....

hurra för när butikerna började med att man kan plocka olika storlekar på över/underdel av bikini!!! :D
    Förrut var det helt hemskt men nu kan man ju kombinera fritt...

Frullan, Lindex och HM har jag för mig redan har bikinis och sånt nu

• Page

Ha det så bra allihopa! Tack för att jag inte blev utkastad pga klädtjatet!

Nu ska det göras saker!

• Liten med Mindre

Ingen som vet??? Sliskelislaskvatten?

Om jag säger liten blå elefant då?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???