• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • mugglesfan

fruL: jag ringer aldrig och bekräftar. Däremot checkar jag in på internet så de ser ju rätt tidigt att jag tänkt åka. Men även de ggr det inte går att checka in via internet (dvs på ett tidigt stadium) har jag aldrig bekräftat.

Apropå hunger: det som Cicci säger stämmer helt på mig. Jag var fruktansvärt hungrig för 2 veckor sedan (v7) men det har gått över till normalt nu. Trist att du mått illa men hoppas att det löser sig om du låter bli kaffe? Annars kan jag rekommendera att du äter ordentlig frukost. Illamåendet blir alltid värre om du har lågt blodsocker (mat funkar lika bra mot åksjuka och sjösjuka).

• viktualia

fruLlan förresten... badkläder hittar man ofta på sportaffärer som typ Stadium och Intersport - året om!

Lycka till! (vet hur mycket du gillar klädshopping)

• nu är jag fruL

jag vet moppy:
    jag led också av att hela världen plussade utom vi... det är vel därför jag inte riktigt fattat ATT jag plussat.

Men gumman, du har ju blivit gravid en gång, alltså KAN du blir gravid. Så kom igen. ge inte upp. Det kommer lyckas. och blir du förbannad på att alla plussar, skrik ut din ilska här,. vi fattar.

• nu är jag fruL

mugglan
    Jag HADE ätiot en stor bra frulle. Jag kan inte gå utan för dörren om jag inte äter frukost. så det kan inte ha varit det...

• nu är jag fruL

vickan
    ja shopping är ju verkligen min grej
    och då särskilt kl'äder....
    du har så rätt...

• BrudSommar2006

Nej, en liten blå elefant säger mig ingenting?

När vi åkte till Västindien var man tvungen att bekräfta sina biljetter tillbaka, annars har jag aldrig gjort det.

• _koko_

Mindre - Pellefant!! :D

Det är iaf den enda blå elefanten jag kan komma på. Vi hade den och bamse när vi var riktigt små, sen byttes pellefant mot kalle anka och så småningom bamse mot KP. :)

• nu är jag fruL

sa dom åt er då att ni behövde bekräfta eller hur visste ni.

jag har som sagt aldrig gjort det men blev osäker nu...

• Liten med Mindre

PELLEFANT!!!

Har ni verkligen missat honom? Filur vattnade grönsakerna med sliskelislaskvatten för att de skulle bli större än Pellefants, och sälja bättre. Vad de inte visste var att man blev lila och gasig av att äta Filurs grönsaker. Undrar minsann om inte jag fått i mig lite sådant i alla fall - inte lila, men bubblig.

• Liten med Mindre

Aha - du hann svara koko!

Härligt med en kollega. :)

Angående bikinis så blev mina inköp i somras rätt dyra, men sitter bra. Gav upp alla normala affärer och hamnade i en underklädesaffär på Götagatan - Samiras. Bra service och utbud då. Vet inte hur det ser ut nu.

Just nu hittar du nog mest på Åhléns City faktiskt (Stockholm då).

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???