• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

hmmm ja missfallsrisken är inte så rolig

frågade om det idag oxå och med tanke på myomen så visste hon inte men det var sämre odds. Känns inte så kul att höra men tänker inte hak upp mig på det

• BrudSommar2006

Vi var på mässan på Grand Hotell innan vårt bröllop, det var trångt, varmt, svårt att ta sig fram och gav nog egentligen inte så mycket även om jag fick lite tips på klänningar och affärer från katalogerna man kunde bläddra i. Men det var ändå mysigt att komma i stämning få tid att tänka lite på sitt eget bröllop tycker jag. Ångrar inte att vi gick dit även om jag inte vet om det var värt inträdet egentligen. Är det kallt så gå tidigt så du inte behöver stå utomhus och köa alltför länge.

• Page

Jag har väldigt små bröst men jag tror att bhn är för liten. Det lilla som finns bullar över. Och det är nån rynkeffekt som får brösten att se skumma ut.

Jag överdriver inte Snart så! Det ser skumt ut! Ser ut som en porrig Jesus i kvinnlig tappning! Det är bara sandalerna som fattas! Visste jag var min kamera var hade jag skickat kort till er.

Hahaha, mina bikinitrosor har inte kommit än. De är typ helt nakna i arslet! Va fan tänkte jag på???? Förändringar ska gå sakta...

• Snart så....

Ahhh då ska jag nog ta och masa mig dit, har ju även ett bröllop att tänka på lite smått :D

• BrudSommar2006

Nej, nej, tänk inte på missfallsrisken nu, vi fick ju en länk av någon tidigare i tråden, var det möjligen av viktualia? Där stod det ju i vilket fall att det oftast går jättebra.

• Snart så....

"porrig Jesus i kvinnlig tappning"

Ohaahhahahahaha förlåt page men hahahahhahaha skrattar så jag har kramp i magen...

FÖRLÅT

• nu är jag fruL

snartis
    Jag tror att man absolut inte ska hänga upp sig på missfalss risken. Händer det så händer det. Det enda man kan göra är vel kanske att låta bli att bära flyttkartoner, springa maraton och andra onödiga påfrestanmde saker. men sen kan man faktiskt inte råda över allt.

Jag har en kompis vars bror förlorade sitt barn ett par veckor innan födseln. Ihhh vilken pärs och de fick föda ut honom med vanli förlossning.
    MEN jag var så grymt imoponerad av hur de båda hanterade det.
    Omgivningen hade faktiskt svårare.
    Visst de sörjde och var HELT förkrossade MEN de bestämde sig för att inte bli bittra utan vårda sin kärlek och leva vidare. De konstaterade att deras vackra son helt enkelt aldrig hannlära sig leva. de hade världens finaste begravning och döpte honom osv.
    Men ingen bitterhet. Man kan inte styra över livet och ödet.

Starkt så ini bomben tycker jag. otroligt.
    Snacka om att hantera kriser.

Jag vet inte vad jag ville säga med detta, men jag tror att det farligaste är att hela tiden oroa sig för missfall. jag tror att man påverkar förloppet negativt då.

Visst jag kommer halvt om halövt dö av sorg om Boris dör, MEN jag hoppas att jag och min make kan acceptera det som livets gång och gå vidare med ett syskon till boris.

• Page

Jag tänkte att jag behöver lite förändring FruL. Att komma ur det svarta poloträsket. Därav de ickePageiga kläderna. Jag ville se ut som andra semestrande. Brun, färgglad och vågad!

• Page

Förlåt att jag tjatar om mina kläder när ni pratar så allvarliga saker!

• nu är jag fruL

okej page
    du klär alltså ut dig

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???