• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nu är jag fruL

snartis
    annars mår jag bra. Eller jag har ju inflammation i ett muskelfäste i axeln men det har ju inget med graviditeten att göra.... Shit jag känner mig som 80 med mina krämpor.

Jag hoppas everkligen att illamåendet bara kommer komma på x2000 om det nu måste komma överhuvudtaget.

idag har jag dock en ruggig yrsel. Sitter nästan och vinglar på stoen. Skitskumt...

Sen har jag lite ont i magen eller snarare musklerna nere vid bäckenet. Jag antar att Boris växer och beöver mer plats

• nu är jag fruL

lapinette: åhhhh vad jag håller tummarna för dig...

gick alla på lunch eller?

• Snart så....

Näää är tillbaka, rymmer från alla kollegor orkar inte ljuga heeeeela tiden *suck*

Men då kan jag gå tidigare :)

Yrsel hmmm är inte det vanligt?? Jag hade det några gånger fast bara snabba attacker

• Snart så....

jaa ont i magen har jag till och från hela tiden så livmodern växer så det knakar nu.

min BM sa att man absolut inte får dricka när man är gravid, en klunk på nyår var ok då jag var i vecka 6 men nu är det strängt förbjudet. Mkt utvecklas hos fostret nu(v9 och framåt) så man ska passa alkohol och maten noga.

• _koko_

Nu måste jag bara få ett litet utbrott - varför kan de inte säga samma sak????? Blir galen på att olika bm kommer med olika sanningar, vem ska man tro på??????

• nu är jag fruL

snartis
    var det särskilt viktigt efter v 9 eller? alltså med alkoholen. Hade det varit mer ok innan?

• nu är jag fruL

koko
    Det är precis min fråga? Det känns som om man får helt olika info beroende på vilken bm man går till. Vissa anser att alkohol inte dödar, andra verkar ju anse det är en dödssynd att lukta på en kork.
    vem ska man tro på?

• Page

Victoria, Hemsk situation för dig just nu, men jag håller med FruL, ta hand om din hemmasituation först. Hoppas att allt löser sig för dig!

• Page

Så ni tycker att jag beskriver er lika? Hjälp ni har avslöjat mig, jag använder samma analys!
    Jag ser nog också som rätt lika, speciellt FruL/Koko och Muggles/Sweet. Men jag trodde aldrig att Sweet idrottade i sin ungdom.

• nu är jag fruL

page din lilla lurifax förresten
    ska du inte ta tåget till stockholm nästa helg och vara med och bruncha? På så sätt kan du ju analyser5a oss i verkligheten också

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???