• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Jag tittar också förbi här senare. Får se om du kommer förbi då med Page. men det blir nog "nattetid" svensk tid skulle jag tro.

• nenne78

*tutar i trudeluttfnörpen*

BRÖÖÖÖÖÖLLLL!!! WEEIOOOOOOO!!! Hurra! 10 000 inlägg, är helt SJUKT!!!!!!

• nenne78

Victoria80
    GALET ARG är jag för din skull!
    Falska skithuvuden!!!! Idiotisk chef och HOPPAS att det löser sig!! Gör fan inget dumt nu bara för att andra inte har hjärna!!

• nenne78

alltså, jag menar att jag hoppas att det löser sig för dig, och att du inte gör abort.

• Vänner-fan

Hi girls!

Nej men fy vilka hemskheter man fick läsa här då! Hoppas att juristen är bra och kan hjälpa dig Victoria!! Hoppas att du orkar driva detta vidare, för så får det inte gå till!!

10.000 inlägg- otroligt kul, men inte så förvånande!

Ni har diskuterat en himla massa intressanta grejer igår och idag ser jag.
    Om inte Mindre har fått nog med tips på doppresenter så kan jag tipsa om att köpa ett smyckesskrin om det är en tjej, för då behöver hon någonstans att lägga alla halsband hon får. Brukar vara uppskattat. Annars kan man köpa en sångbok t.ex. Elefantboken, som tydligen innehåller många sånger de sjunger på dagis sen. Eller en längdmätare (sån man sätter upp på väggen i barnets rum, ev. med plats för små foton på barnet där man kan se hur det växer), det tycker jag känns lite "dop-aktigt".

Jag frågade min BM för ett antal veckor sen om det här med att bada jaccuzzi förresten. Hon mailade att det mest är ljudet man måste tänka på, för det kan bullra väldigt högt för bebisen under vattnet inne i magen, samt att man ska akta sig så man inte sätter sig vid några hårda strålar som masserar magen. Hon skrev faktiskt ingenting om infektionsrisk, så jag antar att det är lugnt då.

A.M. OM du nu tittar in igen snart och ser detta, så vill jag gärna ha tips på barnvagn! Vill ha en inte alltför tung kombivagn med hyfsat bra lastutrymme som inte är för låg (för att få bättre "arbetsställning"). Vet du någon bra? Eller om någon annan vet?!

Åh apropå katter och hundar måste jag bara säga: Vill också ha!! En av varje, gud så mysigt och livskvalitetshöjande!! Men absolut inte så länge vi bor i lägenhet.

Trevlig kväll!

• start september

Hej alla nattugglor,

tittar in efter en sen kvälls jobb.

Victoria80 - stå på dig och fråga vad som har hänt. Så här får det bara inte gå till

Koko - undebart att du fått en tid! Hoppas du ser ljuset i tunneln lite nu!

Lapinette - håller tummarna fortsatt för dig.

Page - ser verkligen fram emot en analys av Sweet!

Själv är jag fortfarande gnällig för att folk runt om mig plussar. Plötsligt börjar jag känna mig som en sån som ha svårt att få barn - efter fyra försök. Jag VET att snittet är sju försök att ett år eler mer inte är konstigt,men ändå blev jag helt plötsligt så ledsen. Det tog knäcken på mitt humör idag.

Ja, ja, det kommer en dag imorgon också.

• Page

Start september, det är mycket vi vet men kunskap och logos är inte mycket till hjälp när man vill ha barn NU!

Var är min analys förresten? Det var väl du som tänkte ge dig på en?

• Page

Nuuuu....Sweet, ska jag sätta igång med att skriva.
    Rattar in alla känslor och pejlar rakt över atlanten. Auuum...auuuum...

• sweetstreet

bffffffffffffffffffsssssssssssstttttt

Oj!!!!! Det bzzzade plötsligt bara till runtomkring mig! Liksom kändes som små darrningar i huden! Tänkte "vad konstigt, undrar om det är något symptom???" Men så när jag kolla här så insåg jag ju att det måste varit du Page som pejlade in mig! :D

• sweetstreet

Haha jag ser med spänning fram emot vad du kan ha pejlat in!! :)

Nu ska jag packa ihop o gå hem. Konstigt jag är senasm kvar här på jobbet trots att klockan ju inte alls är sådär jättemycket... Typ kvart i sju (lokal tid). Känns som om många fortfarande inte kommit tillbaks till vanlig rytm igen sedan julledigheten?? ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???