Hi girls!
Nej men fy vilka hemskheter man fick läsa här då! Hoppas att juristen är bra och kan hjälpa dig Victoria!! Hoppas att du orkar driva detta vidare, för så får det inte gå till!!
10.000 inlägg- otroligt kul, men inte så förvånande!
Ni har diskuterat en himla massa intressanta grejer igår och idag ser jag.
Om inte Mindre har fått nog med tips på doppresenter så kan jag tipsa om att köpa ett smyckesskrin om det är en tjej, för då behöver hon någonstans att lägga alla halsband hon får. Brukar vara uppskattat. Annars kan man köpa en sångbok t.ex. Elefantboken, som tydligen innehåller många sånger de sjunger på dagis sen. Eller en längdmätare (sån man sätter upp på väggen i barnets rum, ev. med plats för små foton på barnet där man kan se hur det växer), det tycker jag känns lite "dop-aktigt".
Jag frågade min BM för ett antal veckor sen om det här med att bada jaccuzzi förresten. Hon mailade att det mest är ljudet man måste tänka på, för det kan bullra väldigt högt för bebisen under vattnet inne i magen, samt att man ska akta sig så man inte sätter sig vid några hårda strålar som masserar magen. Hon skrev faktiskt ingenting om infektionsrisk, så jag antar att det är lugnt då.
A.M. OM du nu tittar in igen snart och ser detta, så vill jag gärna ha tips på barnvagn! Vill ha en inte alltför tung kombivagn med hyfsat bra lastutrymme som inte är för låg (för att få bättre "arbetsställning"). Vet du någon bra? Eller om någon annan vet?!
Åh apropå katter och hundar måste jag bara säga: Vill också ha!! En av varje, gud så mysigt och livskvalitetshöjande!! Men absolut inte så länge vi bor i lägenhet.
Trevlig kväll!