• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

Oj vad ni jobbar hemma Storasystern! Känner igen det där... Betyder det att du inte kan haka på nästa lördag heller?

• Frejis

Storasystern - japp, jag känner mig lite lurad när det gäller apoliva. Har nog hunnit bli en riktig böjmissbrukare ;) och tycker mig se ... någonting skräckfyllt i makens blick när jag nämner ordet ägglossning. Stackaren får ju inte så mycket vila..., men om det någon gång fungerar får han kanske vila i minst nio månader.

Jag blir också avundsjuk på er som har husdjur. Jag har nog nästan alltid haft hund, men min man har aldrig haft hund och vi kan inte heller ha någon just nu. Alltför oregelbundna tiden, lite för många resor, för mycket att göra. Hunden skulle bli lidande och då är det bäst att vänta på bättre tider.

Page - japp, så är det iaf för mig. Men jag drömmer nästan ingenting :(

• _koko_

Men hallå, page, du är garanterat en riktig trådis, och hur ska vi kunna passera om alla försvinner ur tråden??? :)

• Frejis

10 000 inlägg, det är ju helt otroligt :) *spärrar upp ögonen och stirrar blint i datorskärmen* :)

• Frejis

Ansluter till Koko - Page, du får inte försvinna. Vem ska diskutera litvet åkommor tillsammans med mig? Och vem ska analysera alla tjejer här om inte du? :)

• _koko_

frejis - var lugn, page menade bara att hon skulle låta bli att ta inlägg 10000. Vilket hon hjärtans gärna får gör för min del!! Men nu brinner det i knutarna! :D

• 20071231

Nu är ni snart uppe i 10 000 inlägg!! Bra jobbat tjejer!

• Frejis

Koko: ville bara uppmuntra Page att komma tillbaka och hjälpa till :) så att vi kommer i mål snabbare :)

• viktualia

Jag har ju aldrig varit blyg. HA HA HA

så enligt BTforumets räknare tar jag troligen 10 000 nu...

men enligt trådens egen är det ett tag kvar.

Skillnad? I trådens egen räknas inte de inlägg som fastnat i filtret...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???