• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

du ska se att när vi träffas i maj så kommer vi vara tjocka och eländiga och du må illa och ha alla andra symptomer som vi har nu
    Åhhhh vad roligt, då kan du få massa tips av oss :D :D

• Snart så....

Jag är dålig på brunch ställen med buffe, stod massa stället för ett tag sen i aftonbladet. MEN inte kommer jag ihåg det nu

• Oms

tut tut tut tut - här kommer försäkringskvinnan o lägger sig i:)

Trygghansa är än sålänge det enda som har en vänta barn försäkring - andra bolag har försökt men bara havlhjärtat.
    Den ÄR bra. den HAR VARIT bättre.

Länsförsäkrignar är nu på väg att fixa en, jag lunchar m upphovsmakarna till den och kan kika m den när den kommer ut. de håller som bäst på o diskuterar risker - vad man ska försäkra och vad man måste lämna därhän.

Jag har iaf fått höra av dem som gör den att än sålänge är Trygg hansa bäst men att länsförsäkrignar ska bli bättre:) *nej jag får ingen provision att säga det - jag har själv trygghansa på dottern*

det finns några nya bolag som har en sån försäkring oxå, men du kostar mer än vad det smakar och då är den ändå väldigt billiga.

tjingeling

• nenne78

idag hade jag en väldigt simmig aladåb, dag 15, punktlig!

• Snart så....

ahhh vad bra, det var det jag hade hört oxå :D
    Ska helt klart teckna den, har redan trygg Hansa så det blir enkelt

• Snart så....

Hoooohooooo då vet vi vad du gör ikväll Nenne!! :D :D :D

• Snart så....

Eller inte?? Kör ni med regnställ redan?

• _koko_

snartis - han vill ju göra spermaprov, men den 12e februari tror jag bara vi ska träffas och prata igenom allt, kolla på alternativ och så.
    Förhoppningsvis hinner sambon göra spermaprov innan 7e mars iaf.

Fniss, ja, just nu känns det lovande och det ska det nog för göra ett tag innan jag tar ner mig på jorden igen (och tänker på odds och sånt). :)

• Victoria80

Hej alla!
    Hoppas allt är bra med er!
    Har inte varit här inne på väldigt länge, hur går det för er alla? Vilka har plussat?

• nenne78

snartis
    det är ju tänkt att vi ska ha dykardräkt men det är ju så mysigt utan... Vi får se om han kan hålla tassarna borta.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???