• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Bröllopstokiig

Anglais, jag var där i fredags och tog fredags drink med maken och folk i "ankdammen" (= min bransch) och det är helt hysteriskt där nu. Tog för fasen 1h att få beställa!! Jobbigt när ett ställe är så himla poppis. Har dock hört att det är bra mat där!
    Men jag ska inte bestämma något alls, jag har ju jämt sagt Mornington för mina våfflor, så nu är det eran tur att faktiskt komma med förslag så tar jag mig dit!
    OBS: Blir det söder, så behöver jag en bra vägbeskrivning, ha ha ha hittar inte så bra där!

• Jessie76

Hello ladies

FruLlan - viktigt att du poängterade skämtet med vinflaskan
    Dop presentförslagen lät superbra tyckte jag! Vinflaskan oxå

Jag måste oxå kolla vagnar, vi har sålt allt ju Men jag har funderat på Teutonia faktist... Hade Emmaljunga duokombi förut och den var väl ok. Vad man ska ha för grejjer (blöjjor å sånt) lär man sig själv, för det är ju rätt individuellt vad man vill och bebben tål osv... Fast d e ju kul å prata om första gången så klart

Den där vänta barn försäkringen har funnits rätt länge. Jag har hört mest dåligt om den, att den i princip aldrig gäller. Kolla upp den innan ni tecknar - Oms, kan inte hon hjälpa med detta? Jag har för mig att det var bättre att kolla med sitt eget förs.bolag.....

Instämmer i ursäkterna till alla som försöker ff Ni får inte försvinna
    Då e d ju bättre att starta en ny tråd för dom som e klara - eller jag vet inte..... det kanske är dumt....

• start september

Hej!

Tittar in från ett jobb som bara svämmar över med saker att göra. Kanske är det bra så tänker man inte bara på verkstaden...

Jag tidrapporterar också timmamr så det är bara att hugga i.

Doppresent: Jag är också inne på linjen att jag vill att det ska vara en present till barnet mer i nutid. En fin antologi eller ett fint mjukdjur är brukar jag ge bort.

Håller tummarna för dig Lapinette!

För egen del har jag nu börjat knapra Bisolvon - ÄL om någon vecka så nu är det väl dags. Det är bara andra gången jag testar med det så förhoppningsvis gör det tricket.

Är lite nere eftersom två kollegor just berättat att de ska ha barn, andra barnet för båda två. Jag är jätteglad för deras skull såklart, men det känns ändå lite skumt. De vet båda att jag försöker, och på nåt vis känns det som jag förlorar dem att prata med. Om jag plussar är det ju suveränt dock med sällskap.

• _koko_

FruL, syrran, du ska inte be om ursäkt. Jag lever genom er tills det är min tur, och än så länge menar jag det verkligen också. :D

mindre - ja, du och jag (och frejis?) kan ju snacka om annat iaf. ;) Och snartis har ju rätt, vi avhandlar ju det mesta på våra träffar!

Hmm, ja, gillar inte att trängas, så anglais kanske inte är nåt bra förslag, men samtidigt kanske man kan boka där nuförtiden?

Saturnus känner jag igen A.M. har nog varit där för längesen...?

Shit vad korkad jag kände mig nu när jag ringde linnékliniken förresten!!! Det lät som att hon inte alls fattade varför jag ringde, de måste ju få såna här samtal varje dag! "eehhh... alltså... jag tror att jag behöver ivf... vill ni ta hand om mig... eller...?" Hahaha, kanske inte exakt vad jag sa, men nära...
    Nu har vi iaf en tid den 7e mars!! Så den 12e februari ska jag till JÅ och nån gång kanske jag får komma på återbesök på sös... Åh, vad skönt, jag är så glad att jag nästan gråter, f*n vad lite som behövs ibland!

• nu är jag fruL

nej jag tänker inte flytta
    och jag tycker inte att vi ska ha två trådar. Näe en för alla. jag menar vi som otroligt nog har plussat har ju faktikst själva jagat, sörjt, haft ångest, misslyckats och deppat. Klart vi ska stötta varandra ändå.

Men ibland glömmer man lite att det kan vara jobbigt när folk kanske diskuterar barnvagnar när man precis fått mens.
    Men skrik då!!!!!

September: förstår att det känns jobbigt att andra plussar. Men hoppas det tar snart så har du fler grav ledig kompisar. Håller tummar för dig gumman.

Brunch ställen. vet en hel del, men få med buffeeer och det är ju bra för oss hungriga

• nu är jag fruL

koko: grattis!!!!!!!!!!!!!!
    Gud vad skänt att hjule snurrar. Blev själv så glad så att ögona tårades.
    puuuuus
    Åhhhhh men du måste verkligen se till att du får komma till sös det är deras jä*vla skyldighet!!!!!!

• nu är jag fruL

mars kokosen det är inte långt dit...åhhhh vad härligt

nu måste jag dra
    pusss på er

• _koko_

Det är ju VI som ska till JÅ också förresten, inte jag...

Nej nej nej, våga inte dra från tråden! DÅ skulle man verkligen bli nere...

Ni anar inte vilken befrielse att ha ringt det där samtalet... :) Höll nästan på att missa telefontiden, och jag som jobbade hemifrån för att kunna ringa i lugn och ro...

• Snart så....

mars det är ju snart ju kokos, helt underbart! Nu börjar det verkligen lösa sig för er :)
    ska JÅ kolla sambon din oxå? Eller vad ska han råka ut för?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???