• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • viktualia

Mindre - men det är ju en skitbra idé! Hitta några snygga ljusstakar och överför idén till den lilla tjejen!

• Snart så....

A.M det låter som du måste vara med på en brunch under våren så vi kan gå igenom allt som behövs köpas till bebisarna :D :D

• A.M.

Ja det är klart jag vill bruncha med er! Oavsett om ni vill lyssna på mina råd eller ej

• Liten med Mindre

JA - AM, du måste med på en brunch! Vi har ju massor med frågor - med eller utan bebis på G.

• Bröllopstokiig

Mindre: Jag gillar med ljustake idén, kör på den. Tårtspade var med bra.

AM du måste vara med på brunschen, min man och jag har redan börjat fundera på barnvagnar och bilbarnstolar, då vi vill ha allt klart på den fronten i maj/juni och tiden springer iväg ganska raskt ändå!
    Vi behöver verkligen tips!
    Men Emmaljunga kommer jag inte köpa, jag gillar inte den!

• Snart så....

Så när ska vi ha nästa brunch?

• Snart så....

det är ju inte bara vagn, bilbarnstol, tänk på alla smådetaljer som man nu inte ens har en aning om.
    Bästa blöjan, våtservett??

• Snart så....

Gahhhh vad mkt som man måste tänka på

Vet iallafall att jag ska ta babyförsäkringen som man kan teckna från V20 som gäller till barnet är några månader gammalt.

• viktualia

Jag har värsta småbarnstipset!

Använda blöjor förpackas med fördel i hundbajspåsar - som inte läcker "doft"!!! Finns billigt på Classe och liknande ställen!

• Bröllopstokiig

Jag kan på söndag!
    Brunsch kan jag alltid! I LOVE!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???