• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Åh, vad smaskigt med massor av drinkar. :) Helt i min stil - om jag inte får rödvin och ost förstås.

Min Villeroy-servis går ut till sommaren. Såå retsamt. Funderar på lite extratallrikar och kanske en terrin. Det senare fanns i alla fall på pub. Får smita dit imorgon och kika om det finns kvar.

Vi gjorde en tapper insats igår - belönat med sovmorgon i morse. Hur ska vi annars orka 2 dagar till. ;)

• _koko_

Bra jobbat mindre!! :D

Ska ringa CvL-kliniken nu... Gulp. :)

• _koko_

Äh, hade inget batteri i mobilen, får vänta en halvtimme och ladda...

• viktualia

Page - resor och utflykter...

Det är väldigt olika priser beroende på land.. och jag kan inte komma på vart det var ni skulle...

När vi var i Mexico i november kostade utflykterna som vi köpte genom Fritidsresor mellan 400 och 800 svenska kronor per pers. Det handlade om heldagsutflykter med guide, lunch, dricka och transport. Den prisnivån har varit ungefär lika när vi har åkt till div chartermål...

... så om man åker på 7 utflykter (varannan dag) på 14 dagar som kostar 500 per pers så blir det...4000...

• viktualia

hallåååååååååååå Vickan hade taskigt betyg i matte!!! ujuj

7000 ska det vara och inget annat.. och i så fall har du ju gissat ganska bra, Page!!!

• Snart så....

hur lång tid tar inskrivningen? ca 1 timme?

• Bröllopstokiig

Den tog ca 45 minuter för oss. Det var mest att man gick igenom massa frågor, sjukdomar etc. Sen skulle man lämna vikt och längt och de tog ett blodtryck o ett blodprov, sen klart för oss
    Var det idag du skulle gå eller i morgon?

• BrudSommar2006

Vad spännande med inskrivning! Själv önskar jag att jag faktiskt tagit mig för med att byta BM men som sagt, nu orkar jag inte och hon är ju snäll. Det jag tyckte var lustigt med inskrivningen var att det var så viktigt att vi kom båda två. Sedan när vi väl var där så kändes det helt onödigt att han var med.

Det är så mycket att göra på jobbet i januari så jag får ägna kvällarna åt att läsa ikapp!

• Snart så....

Jag ska dit imorgon bitti. Har tänkt att det skulle ta ca 1 timme så helt fel ute var jag inte.
    Sambon ska oxå med så han får höra och vara delaktig. (han vill med)

• Snart så....

Vad lugnt det var i tråden idag då?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???