• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Frejis

Du får berätta sedan hur partyn blev och vilka drinkar ni gjorde. Kul att få lite inspiration eftersom jag brukar göra det enkelt för mig... och sedan så har vi en förfärlig massa whisky, cognac, rom mm som vi sakta försöker göra oss av med, men det kommer att ta lång tid. Samlingen kommer från makens tjänsteresor och de var väldigt många.

Mm, Villeroy är jättefint. Vi fick ihop en matservis till 6 personer. Beundrade deras hemsida efter att vi har kommit hem :)

• Frejis

Läggdags för Frejis, har en tenta imorgon.
    Natti natt!

• Page

Sweet, Nää, inga fler personanalyser. Vill inte bli ökänd som den konstiga människan med massa fördomar som har den dåliga smaken att avslöja dem. Hahaha, för sent!! Dessutom så har jag redan klarat av de som jag hade "klarast" bild av. Nåja, sen finns ju du men du ville inte ha någon analys. En sak till...för att en klar fördomsbild av dig fattas några viktiga faktan om dig. Annars tar analysen olika vägar.

• Page

Lapinette, Din bjudning låter så himla trevlig! Fyra drinkar, 2 glas vin och dessutom öl låter gott och väl tillräckligt i mina öron. Men jag är en dricktunnis!

Villeroys saker är så snygga!!! Vill också ha!

Lycka till på tentan Frejis!

• Page

FruL, Jag måste genomgå en fertilitetsundersökning innan de släpper våra simmare fria. Jag ska boka tid på gyn någon gång i början av mars så fram till dess testar vi på egen hand.

Nu ska jag vara OT som vanligt men jag skulle behöva lite hjälp. Resenovis som jag är funderar jag mycket på vår resa och jag kan verkligen inte bedöma hur mycket fickpengar man behöver. Vi ska vara där i 2 veckor och har köpt en all inclusive-resa men vi vill inte bara häcka vid hotellområdet utan göra en massa utflykter. Jag har tyvärr noll koll på vad sånna kostar. Räcker 7-10 tusen?

• Page

Sweet, Jag känner att jag måste tydliggöra att jag inte försöker pressa dig på detaljer! Det bara lät som det!

• Snart så....

Godmorgon

Har alla tagit sovmorgon eller? :)
    Här sitter man dötrött på jobbet och täppt i näsan.

• Lapinette

Godmorning ladies,
    Sitter hemma nu på morgonen och ska snart iväg på ett kundbesök. Inget BT förräns efter lunch . Fast å andra sidan bara bra, måste nu börja fokusera på jobbet igen. Har varit här inne aldeles för mycket.

Ingen tant "so far" men hon ska ju inte komma förrän tidigast imorgon och troligen på torsdag. Och jag tror hon kommer. Min kropp säger så.

Ha en bra dag och tack för tips och råd kring alkoholen. Satt här och skrev recept igår natt för fulla muggar. Det blir nog att köpa till någon cognac, kanske en box till och så öl.

• Snart så....

Lapinette, köp hellre en sån drinkmix som finns på bolaget som innehåller 4 olika spritsorter. Då kan ni göra ännu fler goda drinkar :)

• Lapinette

Kollade och vi kan säkert sätta ihop ett 50-tal olika drinkar med det vi har. Troligen blir det nog mest P2 och gin & tonic och sånt som folk enkelt kan göra men som sagt jag kommer att printa lite recept och lägga på bordet så folk får prova.

Nej, nu måste jag packa ihop datorn. Ha en bra dag. Kommer in och kollar om någon har plussat!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???