• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • A.M.

Hej alla!

Mindre:
    Vi var på dopkalas i helgen och gav bort en fin tårtspade i silver. Bra att ha när man blir stor och inget man brukar gå och köpa själv... (På kortet skrev vi: "Vi önskar dig många & stora bitar av livets tårta!"). Vårt andra alternativ hade varit att köpa fina salladsbestick - också sånt som ätr kul att ha fint.

• _koko_

Haha, vad olika man är, kan inte minnas att jag varken hade eller ville ha smycken när jag var liten. Däremot var jag sjukt avis på min kompis som konfirmerades och då fick en massa smycken! :D

FruL - nej, vinflaskan ger du inte bort den dricker du upp! :D Okej då, kanske inte just nu...

• nu är jag fruL

Men vaddå vem är det som uppskattar presenten mest på själva dopdagen????
    Föräldrarna eller barnet?????
    Min gissning är att en några månaders gammal bebis inte är SÅÅÅÅÅÅ intresserad.
    Dock kan ju mamma och pappa få en helkväll av alla vinpavor! Kommer jag önska mig i dopgåva

OBS jag SKOJAR!!!!!!

• nu är jag fruL

men helt ärligt så tycker jag det är lite svårt. Ska man ge barnet en present den kan uppskatta under sin barndom eller ska man ge saker som det tar 20 år innan den uppskattar? Om ens då....

svårt
    Ska man ge saker som uppskattas så är vel pussel och sagoböcer lysande.

Ska det vara för framtiden så är vel aktier kanon.

Men hur ska man tänka?

• Liten med Mindre

Noterat - går vi dop för FruLlans barn så tar vi med en flaska till Boris och en till mamsen. :D

• viktualia

fniss fniss...

jag som är motståndare till barndop (är baptist = vuxendöpare) har faktiskt bara blivit bjuden på ett dop hittills.. då beställde jag ett gäng barnböcker på bokus - och jag tror att jag kom ihåg att skriva i alla böckerna också... *grubblar*

• Bröllopstokiig

hett tips: inga kläder, i hate!

• Liten med Mindre

Jag gillar idén med tårtspade. Det är så mycket av oss kakmonster (maken och mig) i den presenten. Och så kan hon ta fram den varje födelsedag och skära tårtan med.

Var finns fina tårtspadar som vi inte blir ruinerade av?

• nu är jag fruL

men helt ärligt
    hur ska man tänka?
    Har inte super vana av dop. Ska man ge saker som uppskattas av barn eller när de blivit vuxna?

Hur gör man enligt norm?

• nu är jag fruL

jag som aldrig äter tårta skulle inte behöva en tårtspade....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???