• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

JÄTTElugnt, och jag som behöver inspiration.

Tror att alla är utmattade och ligger efter på jobbet efter gårdagens diskussion om föräldraledigt. :)

• Bröllopstokiig

Ja det är jätte lugnt! Tur för mig, så jag slipper läsa ikapp så mycket Vi har en tävling på jobbet hela förmiddagen, man ska boka in så många besök som möjligt med kudner. Hela företaget sitter som tokar. Men jag är så less på att ingen svarar, så jag kikar in här hela tiden för att få lite ny energi

I morse hade jag jätte ont i bröstvårtorna när jag duschade, ha ha - jag kanske får mina symptom lite senare än alla andra.

Snartis, jag har med nästäppa, snart är jag imun på nässpray...

• _koko_

Mitt i prick, mindre - jag fick inte mycket vettigt gjort alls igår och ligger efter som f*n... Jobbigt att jobba ikapp 2 dagar på en... Eftersom jag tidrapporterar varje timme är det svårt att maska också. Plus att samvetet inte pallar för det.

Toodles!

• Liten med Mindre

Jag har ÄL symptom - öm i magen. Tyckte igår att det var märkligt att jag inte kände mer (förutom snigelspåren då). Vips så dök det upp lite symptom under natten.

Eller så har jag träningsvärk i livmodern efter gymnastiken som delfinen ställde till med. :D

• Snart så....

Jaaa cicci du går emot mängden hahaha kanske börjar må illa i v20 eller så :D :D

Usch för såna tävlingar, tur att man jobbar med så många äldre säljare som bara hatar sånt
    de har redan gjort sin beskärda del av sånt tidigare i deras liv.

• Snart så....

kokos, tror inte jag skulle klara att tidrapportera varje timme. Säljyrket går så mkt i vågor efter säsong, i okober har man häcken full för att bli stendött i december.

• Snart så....

snart är det lunch...JIPPI...är så hungrig!!

Krävs inte mkt för att göra en gravid kvinna glad :D :D :D

• _koko_

snartis - nä, det passar ju inte alla yrken. Om du drar in 2 miljoner på en halvdag finns ju ingen anledning att du ska jobba resten av dagen, typ. :)

Men jag tror att många av min kunds anställda t ex skulle bli MYCKET effektivare om de blev tvungna att redovisa vad de egentligen gjorde på dagarna...

• Bröllopstokiig

Tur att inte jag behöver redovisa vad jag gör på dagarna, sen är det skönt att de inte kan mäte hur mycket tid man lägger på BT, där jag lägger mer än på jobbet känns det som!

ÅÅÅÅ vad jag längtar till att vara ledig

• Bröllopstokiig

Jag avskyr mitt jobb o min chef, fy vad jag vill vara ledig nu!
    Var bara tvungen att skriva det!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???