• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Snart så....

Nu ska du inte tänka på sånt kokos!! Nu är allt perfekt och det går framåt :D

Hihihi inte för att låta elak men vad skönt att höra att sambon din även blir lite utsatt för undersökningar mm. Det är alltid så mkt fokus på kvinnorna att männen "slipper" undan utan att de vill det egentligen.

• Snart så....

Nenne, moooohahahaaah när man väl valt att köra utan så är det svårt att gå tillbaka till gummidräkt

• Page

Vad är det jag läser?? Ska plussarna dra?? Nej!!!!! *skriker förtvivlat*

• _koko_

snartis - jag tror att min sambo är glad att han äntligen får vara delaktig, hittills har det ju varit så mycket jag och han har nog känt sig lite hjälplös... Han är verkligen underbar.
    Så jag behåller honom nog ändå, nenne. :D ;)

Victoria - känns väldigt lockande att säga bläddra bakåt, men så elak kanske jag inte ska vara... ;) muggles, ljuvlig och fruL har iaf plussat på sistone.

• Page

Jag läser/diskuterar gärna barntillbehör. Kan tom tänka att ge mig in i en bajs/läckande bröst-diskussion!

• _koko_

Page, nejdå, det vågar de inte, för då kommer vi andra efter med blåslampa!

• Page

Åh, grattis Koko! Vad skönt att verkligen få igång allt!

• Snart så....

Koko, ja männen är ju nästan helt utanför under hela tiden förrutom under verkstadsliden :D :D :D

Nää skämt åsido så är de utanför mer än oss. Vi får göra gynundersökningar, ha koll på ÄL/BIM, tester, tabletter mm.
    Skönt att din sambo är underbar

• Page

Nåja. Efter Kokos hot är det väl ingen som vågar sticka. *andas ut ljudligt*

• Snart så....

hahahah du har då rätt koko, det vågar vi inte!!
    Och vi vill inte heller lämna tråden men som Frullan skrev tidigare så är det bara att SKRIKA när plussarna pratar barnvagn eller annat som ni inte vill prata om

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???