• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • _koko_

sweet, förresten, igår postade jag pillren till dig, förlåt att det dröjde så!!! Hoppas de hinner fram till BIM så de skrämmer bort mensen!

• Snart så....

Ja koko, är nog snäll men min bror kan bli väldigt dålig trots tabletter. Några gånger när han vart på middag hos kompisar har det slutat på sjukhuset.
    och när de väl kommer till stockholm så bor de hos oss så vågar inte ens tänka på hur det skulle bli då :(

• Page

Snart så, Jag menade inte det som en kritik till din kompis. Jag intog försvarsposition bara så att ingen tror att jag är elak mot katten.

Jag tycker också att fruktträden var en fin idé. Symboliskt och vackert på samma gång.

• _koko_

snartis - ja, då är det ju lite annorlunda, min brorsa behöver ju aldrig sova över hos oss...

• Page

Hehehe...lägg till rödkantade ögon och rinnande näsa till kattbaken också så har du en fullständigt korrekt bild. Jag är också lite allergisk.

• Snart så....

ahhh sorry page

Ja fruktträdet var en jättebra idee

• Snart så....

Uuuuaaaahahahhha vilken bild page :D

• Page

Håller tummarna för dig Frejis att det har gått bra på tentan!

• Snart så....

Nu ska jag bege mig hemmåt

Kram på er

• Frejis

Snartis - tack för de associationerna :) bilden på böjen i min fantasi och i dessa ägglossningstiden är minst sagt livlig *om inte eggande* ;)

Koko - vad roligt att du har fått tiden och att vården ibland fungerar. Blir riktigt glad för din skull. Ska själv iväg till min utredningsgyn imorgon, får se om han kommer med någonting vettigt. Byter till JÅ annars om jag känner mig det minsta missnöjd imorgon.

När blir brunchen av, nästa lördag eller söndag?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???