• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Victoria80

Nu ska jag gå och laga mat till mina busisar och sedan läggad dom. efter det ska jag titta på Grey´s Anatomy. Försöka koppla bort allt som hänt för några timmar om det nu går.

Kram på er alla! Återkommer imorgon!

• Page

Sen när allt är klart, var extremt odiplomatisk och ge några hintar vad det är för barnaffär. Där vill man inte handla!!

• viktualia

Victoria80

Men SHIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTT

Jag kokar UPP.. vilka JÄVLA DÅRAR det finns....

Bara för att du råkat ut för ett ÄRKEPUCKO till chef som inte kan regler och inte kan hantera besvärliga situationer ska du inte ens TÄNKA TANKE på abort!!!

Om man tänkte så, så hade ju INGEN kunnat skaffa barn NÅNSIN... det är ju liksom därför vi har Föräldrarledighetslag i det här landet! Visst kan det vara svårt att få jobb när man redan är gravid, men du ska ju förhoppningsvis inte vara gravid längre än nån annan..

Näe, du okända vän nånstans i cybern. Stå på dig! Skit i alla dumma kommentarer och ta ett långt snack med juristen så snart som möjligt!!!!!!!

Och som vi diskuterat innan här i tråden - alla graviditeter kommer inte EXAKT när det passar oss moderna människor - men OCH??? Det är väl en del av livet!

• Page

Hmmm, Sweet. Brås (utseende) du på din mamma eller på din pappa? Det är här de olika vägarna på mina fördomar börjar.

• viktualia

oooops.. du hann dra Victoria80 ... jaja.. nån gång kanske du läser det där...

KRAM!!!!!

• sweetstreet

Hoppas du kan försöka att "koppla bort" nu ett tag iallafall Victoria! Kramar till dig!!!!!

• sweetstreet

Hehehehe! Page,

Detta lämnar jag heeeeeeelt i dina händer!!!!!!! :D
    Haha! Näe, men jag kan ge dig en ledtåd att om du snackar mitt utseende så har jag fakiskt inte någon aning!!! ;) ;) ;)

• NuÄrDetDags

Victoria80: Verkar vara en bra idé med en advokat... Låter ju helt otroligt! Ta hand om dig och reta inte upp dig för mycket! Som vi säger här: Dä årna sej!

• NuÄrDetDags

När jag tänker på det, egentligen säger vi "De" inte "Dä"... :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???