• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Kanske är det en aaaaaavlägsen farfars moster som jag brås på???? Eller så är det någon mystisk handelsresande från nordöstra sibirien som min mormorsmor hade ett strul med någon gång i tidernas begynnelse?!?!?! :D Who knows!!!!!

Jag lämnar fritt spelrum till din fantasi Page! :)

• sweetstreet

NuÄrDetDags

Haha! Det beror ju på vilken del av landet man kommer från?? ;) :D Vissa här kasnke säger Dä????????? :D

• sweetstreet

Å Page, jag är redan grymt nyfiken!!!!!! *tuggar på läppen av nervositet*

Äh, men du får säga till om du verkligen vill ha lite mer "riktig" ledtråd. Men jag tänkte att du kasnke kunde gissa dig till mitt ursprung om du funderar över min första ledtråd?

• NuÄrDetDags

Ja, men jag sa "VI säger" - och det gör vi egentligen inte.

• sweetstreet

Okej!!!!! Jag fattar! :)

• Page

Hahaha...*skrattar så jag skrockar* Ledtråden kan tolkas på två sätt, skit också! Men, det blir bra i alla fall. Det handlar faktiskt inte om att analysen ska stämma med den verkliga Sweet utan att det ska baseras på mina fantasier och fördomar! (Se hur fint jag lyckades att få till det så att det ska handla om MIG )

Ska fixa en, förmodligen redan i natt. Japp, jag har inget liv!!

• Page

Jag säger "dää äää kuuuul" *Kul läses svajigt*

• sweetstreet

Är det norska nå Page!??????! ;) :D :D

Ska det isåfall inte sägas med en otroligt överhurtig röst????

(du har inte patent på att ha fördomar!!! :D )

• sweetstreet

Hehe! Ser verkligen fram emot min analys!!!
    Kul att du kunde tolka min ledtråd på 2 vis! :) Ännu mer spänning....

• Page

Nej, det är äkta släpande och gnällig sörmländska! Det var länge sen jag pratade norska. Får inte fram den där hurtigheten nu. Försöker jag så låter det som en äkta svenne som pratar med en blandning av svenska och norska ord.

Skönt, vill inte ta ifrån någon detta nöje!

Återkommer i natt. Nu ska jag äta något trist (ingen har orkat handla) och förflytta katten till vardagsrummet.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???