• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Jag tror att det blev bestämt på lördag den 27:e.

• Frejis

Tack Page! :) som litt-vetare lider jag av alltför livlig fantasi och det blir ibland mitt problem. Men men... det fixar sig nog den här gången. :)

Kul att läsa om era katter. Jag är nog en sann hundmänniska som dessutom är (ganska lätt) allergisk mot katt. Men de är fina. Gillar de katter som är smarta och har det här mänskliga draget i blicken.

• Frejis

Datumet för brunch noteras :)

• Storasystern

Mindre, du har väl drunknat i presentförslag, men här är iallafall ett till: En fyrklöver i guld, som halsband alltså. Det går ju att köpa riktiga fyrklöverblad som är doppade i guld som man kan ha som halsband - lycka i resten av livet!

Frejis -jag håller med dig ang. testen. Jag provade apolivas men det kändes helt knasigt! Böj ska det vara! :)
    Lycka till ikväll förresten! ;)

Jag blir alldeles avis på er med katt! Jag vill också ha, men maken vill inte. Han har aldrig haft djur och tycker bara att det verkar jobbigt. Trist! När jag har slutat åka till Japan stup i kvarten ska jag skaffa en katt ändå! Ha!

• Page

Hahaha, jag drömmde mardrömmar på den gamla tentatiden! Menar du att det är en litt.vetsjukdom??

Jag gillar hundar lika mycket som katter. Har haft både och. Har du en hund nu?

• _koko_

OH MY GOD!!! Har ni sett??? Det är 9985 inlägg i tråden!!! Och nu borde det bli 9986?!

• viktualia

coolt!!! kan inte vara många trådar som tar sig över 10 tusen men det kommer ni/vi göra!

• Storasystern

Jajamensan 10000 here we come! :)

• Storasystern

Fast det får nog bli någon annan som tar det, för jag ska hem och lacka golv nu! :)

Hörs igen imorgon!

• Page

Håller mig borta en liten stund så att någon av de "riktiga" trådisarne får äran. Ses när vi är över 10 000!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???