• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • sweetstreet

Om man vill hitta något som de kanske gillar lite tidigare så hade jag kompisar vars dotter fick en rolig bok i doppresent där alla namnen på karaktärerna var de i hennes omgivning. Alltså huvudpersonen hette som hon själv, och sedan hetta typ pappan som hennes pappa, mamman som hennes mamma etc...

Tror man kan beställa sådana på nätet men vet inte ritkgit varifrån? Men det finns olika historier att välja bland och så får man sedan skicka in vilka namn man vi att de olika karaktärerna ska heta.
    En rätt kul present! Fast jag vet som sagt inte var man kan beställa den och inte heller hur lång tid det tar från order till delivery.

• Snart så....

Nääää page så får du inte säga :(

Jag brukar våldgästa kompisar som har hundar & katter så man får klappa och gosa i mängder. En kompis sa tillslut att jag fick sluta för de kommer bli bortskämda med för mkt gos hahahahah då måste hon gosa mer med dom efter jag åkt därifrån.

• Page

Hahaha, ditt förslag får mig att tänka på ett Simpsonsavsnitt!

• Frejis

Tillbaka efter tentan i juridik, fy vad svår den var. Det känns i alla fall ok, borde nog få godkänt på den *hoppas hoppas hoppas*

Försöker läsa ikapp det som ni har skrivit under hela dagen och skriver lite medan jag läser. Det blir inte av annars. På tal om ÄLsymptom Mindre - jag har ont i brösten och bröstvårtorna. Har även molvärk i magen och en finne i varje tinning - riktigt "snyggt".

Köpte Proliva ÄL test igår och fick utslag på dem imorse. Gillar dock inte att man inte får böj på dem, ska nog återgå till CB i fortsättningen.

• Snart så....

ahhh såna böcker brukar de sälja på Nk eller är det Åhlens här i stockholm??
    finns några olika sagor och sen väljer man vad alla ska heta osv..

finns väl även gosedjur med något liknande tema tror jag..

• Snart så....

Frejis, näää böjjen på CB har jag liksom förklippat med en annan böjj :D :D
    Klart du ska återgå till CB

• Snart så....

förknippat skulle det ju stå

• Page

Snart så,
    Min katt är en gud här hemma! Alla tassar på tå för honom. Vill han sitta i en viss fåtölj får man vackert flytta på sig. Han har vattenskålar utspridda i hela lägenheten eftersom han inte gillar dricka vid sin matskål.

Saken är den att han bara sitter framför datorn när JAg är här. VARJE GÅNG. Och trycker sitt anus mot mitt ansikte. Och hårar fast kulan till musen. Så det är lite tröttsamt men han får göra det.

Jag avskyr människor som inte pysslar sina djur. Har man skaffat ett så är det prio 1 (nästan iaf)

• _koko_

Hej sweet!! :) Fruktträdet var en underbar idé!!

Page - min ena gillar också att hjälpa till att skriva, men idag har han bara legat och sovit mellan skärm och tangentbord.

Vad snäll du är snartis, min bror är också allergisk, men det sket jag i. Tur att det går bättre nu när vi bor i hus, nu känner han inte av det om han inte stannar en hel dag.

• Snart så....

page, hon pysslar om sina djur hela tiden men de älskar när de kommer nya personer och blir som ett plåster på dem. Jag gillar ju det så vi plåstar ihop då :D

Hahah nu såg har framför mig dig sittande framför datorn men en kattbak i ansiktet

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???