En annan sak jag är sur på (nu öser jag ur mig här!) är att jag på ngt oförklarligt sätt förväntas dra i en möhippa för en tjej som jag alls inte känner av de tjejer som känner henne bättre?! Hur gick det till??? Jag känner henne via min man, dvs brudgummen är fd jobbarkompis med min man och vi har träffats typ 4ggr sammanlagt (alltid med våra respektive). Eftersom vi är bjudna på bröllopet så hörde jag mig för hos brudgummen om det var möhippa på gång. Han gav mig 2 namn och när jag ringde dem så hette det "men vad bra att det blir möhippa i alla fall", "säg till om jag ska hjälpa till med ngt". HALLÅÅÅÅ, det är DU som känner henne hade jag lust att säga men kunde inte med för jag är för snäll och mesig (Cicci, jag behöver en kurs hos dig
). Imorse fick jag ett mejl från brudgummen att han kommit på fler personer som jag kunde ringa (bla hans bröders sambos) och lite instruktioner om vad hans tjej gillar(?). Ööööööhhhh... varför ber han inte sina bröders sambos att dra i alltet istället, de är ju i praktiken åtminstone hennes svägerskor. Irriterad är bara förnamnet. Jag mejlade iaf honom att jag är i Tyskland hela veckan och att jag hoppas att hennes kompisar dra i det... Känns taskigt men va fan... Jag är gärna MED på möhippan men ordnar, näe.
Så, nu fick jag gnälla ur mig lite till! Tack....