• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Liten med Mindre

Muggles - mot irritation rekommenderar jag uppuffning av soffkuddar. Lite hårdhänt sådär... Akta bara så att du inte sträcker ryggen i samma veva.

• nu är jag fruL

muggles
    KLART du ska vara här!!!!! Lite surhet klarar vi vel. Särskilt som vi alla vet vad det beror på. det är vel bättre att du fräser lite åt oss än dina jobbarkompisar som säkert bara skull klassa dig som sur kärring. Vi vet ju att du är en GRAVID sur kärring i alla fall

mindre: BRA då är jag med. Håller tummarna!!!

Skönt att höra att det är fler som varit extremt trötta. Jag är verkligen HELT super trött. sov 13 timmar fre-lör men var ändå helt slut, en timme senare. helt sjukt.

snartis: Skönt i alla fall att du fått illamåendet under kontroll.
    Apropå ridningen så är det så extremt jobbigt att rida just nu. Längtar efter att jag kan berätta varför jag inte pallar. Min ridlärare kräver lite väl mycket av mig just nu eftersom jag inte rider på min normala nivå.
    Red igår en favvo häst som kräver väldigt mycket ben och säte för att komma i form. och jag orkade bara inte. Benen lydde inte. Sen blev jag så slut så jag bara bröt av och la mig fram över halsen på hästen. kunde bara inte sitta upp. Flåsade som besatt.
    muggles. ja musklerna lyder inte alls.
    Men jag kommer fortsätta rida. Eftersom jag inte rör mig annars så tror jag det är viktigt för mig för att behälla liiiite kondis. Sen kan jag inte vara utan hästar och ridning.

Faaaaaan vad jag kommer sakna ridningen. har redan panik över det.
    Så fort rumpan har läkt efter förlossning ska jag upp i sadeln igen!!!!!!!
    det känns faktiskt som prio ett nu....sjukt.

• Snart så....

jaaa Muggles jag tror att det är så

• Bröllopstokiig

Nenne: PÅ teknikmagasinet har de en dildo som var årets julklapp, du köper en sörja som du klggar på din makes pille-snopp o sen stelnar det och så får du en dildo som är som hans i sina bästa (förhoppningsvis) stunder.

Snartis: ja man ser nog mest tjock ut fram till vecka 20. Jag har en kollega som är i vecka 20 nu och jag har hela tiden trott att hon kanske är gravid, men samtidigt är hon lite rund, så jag trodde bara hon ätit upp sig lite.... den började formas sig nu i vecka 20 som först...

Min kondis är nog med ganska kass, men jag har ju inte tränat ngt innan, så jag märker inte det så mycket som ni andra.

Mindre: Ja jag fattar inte heller hur h*n får plats, jag funderade på det senast i morse, undrar liksom var han ligger...
    Nu när man kommit in andra trimestern i graviditeten säger BM att bebisen växer 1 cm i veckan, så nu är Pick'n nog 14,2 cm från huvud till fot
    Den var så söt när vi gjorde Nupp, först låg den och sov, sen var det full fart när vi väckte den.... Önskar man fick göra vul/ul varje vecka!

• nenne78

MIndre!
    ååh jag har också en delfin men den är lite läskig. Men tror inte det är samma. Den jag har är liten och lila, sitter fast på en ring (som ska träs på bananen) och sen fladdrar näbben så det nästan gör ont. Finns i flera olika hastigheter. Vi skrattade så vi grät när han hade den på sig. .-D

• Snart så....

hahahah Frullan pratade just om ridning med sambon igår, sa oxå att så fort babyn är ute så kommer jag nog börja rida igen.

• nenne78

CiiciL
    OMG Kan det bli bättre?!?!? Måste dit IDAG! HEHEHEHEH!!!

• nenne78

jag kan göra en hel hög med statyer, för jag gillar den oavsett hårdhetsgrad. *fnissar förtjust* pillePILL!!

• Liten med Mindre

Suck - läste på Aftonbladet.

Ett flicknamn som jag kom på att jag tyckte vore jättesött i förra veckan, ligger tydligen på 10-i-topp. :( Det trodde jag inte. Nåja, fantiserar vidare, och ett 10-i-topp-namn fungerar ju det med.

(Nä, säger inte vilket, det räcker med att många i Sverige heter det, det behöver inte vara någon jag "känner".)

• _koko_

fruL -
    Jag har en kompis som somnar kl 19 varje kväll, så du är inte ensam. Men jag har hört att det går över... :)

Vet ni vad jag tror, jag tror att vi kommer passera 10000 inlägg den här gången!! Vi har 2 veckor på oss, det ska vi väl klara?? :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???