• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • Page

Förresten, är det någon som vet hur det funkar detta med äl och mens? Alltså, får man mens även om man inte har haft äl?

Jag fick för mig att min äl uteblev under förra cykelturen men jag fick mens ändå vid förväntad tid.

• mugglesfan

Ok, de argumenten kan jag svälja Funderar på om jag ska försöka avstyra bubblandet då, inte kul att betala för ngt som man inte kan utnyttja. Sitta där på kanten och doppa tårna... mjaaa.

Jag mejlade ju brudgummen iaf, så vet han att jag inte drar i ngt så det inte blir missförstånd. Det är ju lite lurigt att inte utse en tärna också, då kan det ju bli såhär. Först tyckte jag synd om henne för hon verkade inte ha så många kompisar men nu när jag märker att det har hon men de bara skiter i det, så blir jag mer tveksam till att hjälpa till. Det är ju bara det att när man själv fick en grym möhippa så tycker man lite synd om henne om hon inte skulle få ngn alls...

Jag har redan idéer till mina kompisars möhippor så det är inte det att jag inte tycker om att fixa men det är ju betydligt roligare att fixa till en nära kompis än till en avlägsen bekant...

• Page

BrudSommar,
    Jag tycker också att det verkar lugnt men du kanske ska strunta i badskum och oljor. Det är onödigt att reta slemhinnorna...

• Page

Ha! Skulle precis skriva det Muggles! Drabbas inte av dåligt samvete för bruden nu bara! Det är inte ditt problem.

• Bröllopstokiig

Jag kan bara tala om att jag har i af badat hemma många gånger med badsalt och skum nu sen jag blivit gravid, och det har inte varit några problem... Har inte hört att det skulle vara någon fara ag simhallar etc, jag hade ju badat i af, men jag trotsar ju det mesta jag tycker blir för mycket
    Det jag hade gjort var att ringa till BM, så får man veta exakt!

• Page

Usch, det lät hårt! Jag pendlar mellan att vara hård och cynisk och total empatimes!

• Page

Man kan ju testa i varje fall. Det är väl trots allt inga dödsbakterier som anfaller en under bad?

Om du inte vågar bubbla Muggles får du först bubbla benen och sen kasta dig runt och bubbla överkroppen. En lite risk för dövhet bara samt att de omkring en tittar undrande.

• nenne78

muggles
    åååh jag tycker synd om henne, men det är verkligen inte ditt bekymmer!! Jag hade inte heller tärnor men fick en möhippa jag aldrig glömmer ändå. Bra att du iaf meddelat hennes karl att ud inte vill hålla i det, förhoppnigsvis pratar han med de andra fjollorna så att de tar tag i det. *fnyser*

• _koko_

nenne - det har du ju rätt i förstås. Jag är ju inte gift, så jag har inte full koll på alla privilegier som kommer med det. Kanske därför sambon inte vill gifta sig... ;)

• _koko_

Page - man får mens även när man inte haft äl. Men den kan bli försenad och rikligare va? Har för mig att vi avhandlat det här förut...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???